اگر مسی را لمس کنی، طرف منی!

بوکسور بازنشسته که افتخارات زیادی در دوران حرفه ای خود دارد، با اعلام حمایت خود از ستاره تیم ملی آرژانتین در صورت حمله به مسی، پیشنهاد دفاع از مسی را داد. تایسون در مصاحبه ای تاکید کرد و تهدید کرد: اگر کانلو جرات دست زدن به مسی را داشته باشد، پس از سال ها باید دوباره به رینگ بیایم و به جای او پاسخگو باشم!

علاقه تایسون به مسی یک طرفه نیست و ستاره سابق بارسلونا بارها با تی شرت هایی با عکس تایسون جلوی دوربین رفته است.

در همین حال، کانلو بعداً در رسانه ای که درگیری شروع شد (توئیتر) عذرخواهی کرد. وی در متن عذرخواهی خود اذعان داشت که تنها به دلیل علاقه و عشق فراوان به کشورش مکزیک این واکنش غیرعادی را انجام داده است: از مسی و مردم آرژانتین به خاطر اظهارنظرهای نامناسبی که انجام دادم عذرخواهی می کنم. هر روز چیزهای جدیدی یاد می گیریم و این بار من نبودم. برای هر دو تیم در جام جهانی آرزوی موفقیت دارم.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1856647
10 دسامبر 1401 ساعت 07:02 |
2.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

تایسون بوکسور مکزیکی را تهدید کرد

بوکسور 56 ساله 50 بار در 58 مبارزه پیروز شد و تنها 6 بار شکست خورد و در سال 2005 از رینگ خداحافظی کرد. جالب اینکه او 44 برد از این 50 برد را با ناک اوت به پایان رساند و نام خود را در تاریخ جاودانه کرد. همین مشکل باعث شد این تهدید که البته چندان جدی به نظر نمی رسد مورد توجه رسانه های سراسر دنیا و حتی برای چند ساعت قرار گیرد.

همه چیز با انتشار این ویدیو و تصاویر منجمد آن شروع شد…

با وجود اینکه کانیلو پس از این جنجال از مسی و آرژانتینی ها عذرخواهی کرد، اما این ماجرا هنوز به پایان نرسیده است. این بار نوبت به مایک تایسون افسانه ای رسید که پیام کوچکی برای مرد اهل گوادالاخارا فرستاد.

هرجا بوکس و هیجان باشد، مایک تایسون هم هست. او در پی جنجال پس از بازی آرژانتین و مکزیک، کانلو بوکسور مکزیکی را تهدید کرد.

اگر مسی را لمس کنی، طرف منی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ماجرا از آنجا شروع شد که پای مسی در جشن پیروزی بازیکنان آرژانتین مقابل مکزیک به پیراهن مکزیک که در هنگام درآوردن کفش هایش روی زمین بود، اصابت کرد. این اتفاق واکنش های زیادی را برانگیخت که بزرگترین و جدی ترین آنها تهدید مسی توسط کانلو آلوارز بوکسور مکزیکی بود. وی همچنین پیامی جعلی و جنجالی منتشر کرد و بر شدت ماجرا افزود.

آلوارز با 2.4 میلیون دنبال کننده، یکی از محبوب ترین ورزشکاران مکزیکی است. او در یک توئیت جعلی جنجالی پس از تهدید مسی، پستی را منتشر کرد که در آن ستاره آرژانتینی از پرچم مکزیک برای پاکسازی زمین استفاده کرد!