اگر منچستریونایتد نتواند به زودی حرکت خود را انجام دهد، توماس توخل پذیرای ایده تعطیلی است

فصل تکان دهنده منچستریونایتد، INEOS را برای ایجاد تغییرات اساسی در تابستان تحت فشار قرار داده است.

در صدر لیست ممکن است یک مدیر جدید با سبک بازی پر هرج و مرج اریک تن هاگ باشد که منجر به اجراهای عجیب و غریب در طول کمپین می شود.

این مرد هلندی در دومین فصل خود به شدت متحمل شده است و ناکامی در راهیابی به لیگ قهرمانان سال آینده ممکن است آخرین گل برای مالکان جدید اقلیت باشد.

نام‌های زیادی با پست مدیریتی مرتبط می‌شوند، اما با توجه به مالکیت هنوز تماس نهایی در مورد آینده تن هاگ انجام نشده است، هر گونه گفتگو در حال حاضر پشت درهای بسته انجام می‌شود.

توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، یکی از مردانی که به‌شدت شایعه می‌شود در لیست مدیران INEOS قرار دارد، اگر تغییری ایجاد کنند.

با این حال، همانطور که توسط Sport Witness نقل می شود، یونایتد باید به سرعت حرکت کند تا بتواند خدمات این بازیکن آلمانی را تضمین کند و این بازیکن 50 ساله پس از چند فصل طاقت فرسا با بایرن، مدتی استراحت کند.

بایرلورکوزن به موفقیتی غیرمحتمل در عنوان قهرمانی دست یافته است و به اختناق 11 ساله بایرن در رقابت ها پایان داده و به اعتبار توخل در این روند لطمه می زند.

Tobias Altschäffl روزنامه نگار تایید کرد: “او (توخل) به طور کامل احتمال حضور در تعطیلات را رد نکرده است.”

علاوه بر این، کریستین فالک، کارشناس فوتبال، مدعی شد که توخل به شدت وسوسه موقعیت در یونایتد است و باشگاه نیز مشتاق است.

فالک می‌گوید: «توخل می‌خواهد به جزیره برود، او در منچستریونایتد به شدت مورد توجه است.

با توجه به اهمیت بازی های باقی مانده یونایتد، احتمالاً تا قبل از پایان فصل هیچ قرارداد رسمی اعلام نخواهد شد.

چهار بازی باقی‌مانده لیگ برتر تعیین می‌کنند که باشگاه در کجا به پایان می‌رسد در حالی که فینال جام حذفی پرده فصل یونایتد و احتمالاً حرفه تن هاگ در منچستر را پایین می‌آورد.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.


https://thepeoplesperson.com/2024/04/29/thomas-tuchel-is-open-to-the-idea-of-a-sabbatical-if-manchester-united-fail-to-make-their-move-soon-279554/ منبع: