اگر نکونام اهمیتی نداشته باشد، فدراسیون نمی شود/بازیکن استقلالی که فقط برای ضربه زدن به زمین آمده است!



جواد نکونام در این فصل 10 سال حاشیه را تجربه کرده است. او به سختی روزی را بدون مشکل سپری می کند و حتی وقتی در آخرین ثانیه ها در دیدار حساس خانگی پیروز می شود و صدرنشینی را در جدول رده بندی حفظ می کند، باز هم حاشیه دارد. این حق نکونام نیست که با وجود جنگ در چند جبهه و همه گرفتاری هایی که از ابتدای فصل برای او و تیمش پیش آمده، حالا از درون شاهد خودزنی است. کاری که امید حامدی فر، هافبک جوان این تیم در پایان بازی با ذوب آهن انجام داد.

در پایان این دیدار حساس و در حین خروج دو تیم از زمین، تصاویر تلویزیونی حمیدی فر را نشان می داد که از پشت به سمت مهرداد رضایی می آید و هافبک ذوب آهن را به زمین می زند. در شرایطی که استقلال بازی را برد و همه باید خوشحال باشند، چرا یک بازیکن باید اینطور رفتار کند؟

نکونام در کنفرانس پس از بازی به خبرنگاران گفت که شنیده هایش را نه تایید می کند و نه تکذیب و تقصیر راوی است. این نشان می دهد که نکونام با این رفتار موافق نبوده وگرنه پشت بازیکنش می ایستاد. پس ببینید چه توجیهات بچگانه ای ارائه شد که حتما طرف حرفی زده، این دلیل بر تماس فیزیکی شما نیست! آنچه برای نکونام تعریف کردند او را وادار می کند که متأسفانه با آنچه واقعاً اتفاق افتاده روبرو شود!

در مورد مصدومیت یاماگا نکونام او می خواست به مصاف حمیدی فر برود. او در ابتدای فصل یکی از بازیکنانی بود که نکونام می خواست از آن جدا شود، اما چون بازیکن جدیدی نیامدند، ماندند. در چنین شرایطی چطور یک بازیکن جوان می تواند در حاشیه بایستد و تیمش را به دردسر بیاندازد؟

حمیدی فر در دقیقه 86 این دیدار وارد زمین شد و پس از پایان بازی مشخص شد که از بازی رفت در فولادشهر با یکدیگر مشکل داشتند و مشخص بود که برای این کار منتظر بازی برگشت است. بنابراین احتمال وقوع حادثه و تصمیم گیری در این زمان کاملا منتفی است. انگار حمیدی فر آمده بود فقط بزند! سال ها پیش در لیگ برتر جزیره، روی کین، کاپیتان ایرلندی منچستر خاطرات خود را منتشر کرد و در آن اعتراف کرد که ضربه زدن به پدر ارلینگ هالند، ستاره فعلی فوتبال جهان، عمدی بوده و او از او انتقام می گیرد. قبلی. حادثه.

هر فوتبالیستی به یاد دارد که روی کین با وجود گزارش داستان مت هالند توسط اتحادیه فوتبال انگلیس جریمه و محروم شد. حالا این اتفاق دقیقاً همان است، انتقام با نیت و انگیزه قبلی که قطعاً جایی در فضای ورزش و فوتبال ندارد. در واقع اگر نکونام برخورد نکند، فدراسیون فوتبال با کمیسیون اخلاق یا کمیسیون انضباطی تماس خواهد گرفت.



سرویس داخلی اخبار فوتبال