اگر پایان بیرانوند درست باشد من می روم!


سرویس خبر شماره: 2055190
26 تیر 1403 ساعت 12:56 |
13.6 هزار |

12نقطه نظر

بیانات درویش در جلسه هیئت مدیره:

انصراف شماره یک پرسپولیس به چالش بزرگی برای این تیم تبدیل شده است.

اگر پایان بیرانوند درست باشد من می روم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پرسپولیس یکی از بازیکنان اصلی خود را از دست داد و باز هم نتوانست بازیکن هم کلاس خود را پیدا کند و قراردادش را ثبت کند.

علیرضا بیرانوند، شماره یک تیم ملی در سال‌های اخیر که جام جهانی و جام ملت‌ها را به‌عنوان بازیکنی باثبات و تاثیرگذار سپری کرد و عناوین مهم لیگ را در پرسپولیس کسب کرد، حالا در تابستان تابستان قراردادش را به صورت یک طرفه امضا کرد. .

البته این فسخ مورد قبول مدیران باشگاه قرار نگرفت و آنها شکایت و اعتراض خود را ثبت کرده اند و منتظر اعلام رای کمیسیون تعیین وضعیت هستند.

با این حال بیرانوند که در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر بازگشتش به پرسپولیس شنیده می شد، در نهایت تصمیم گرفته تا پایان همکاری همیشگی خود را اعلام کند و احتمالا به زودی به عنوان ستاره جدید تراکتورسازی معرفی خواهد شد.

2054327

اما رضا درویش که تمدید قرارداد بیرانوند جنجالی شد، اخیرا در جمع هیات مدیره پرسپولیس به اخراج بدون دلیل دروازه بان شماره یک این تیم اشاره کرد و مدعی شد که در این موضوع آنقدر مطمئن بوده که اگر این رای در به نفع بیرانوند، پست خود را ترک خواهد کرد.

درویشی که برخلاف فصول گذشته نتوانست عملکرد مورد انتظار هواداران را دنبال کند و کاملا تحت فشار بود، حالا منتظر اعلام تصمیم در این پرونده جنجالی است. موردی که پرسپولیسی ها هم بی صبرانه منتظر تعیین ماموریت هستند و قطعا در صورت باخت این باشگاه تبعات منفی زیادی خواهد داشت.

مجله اخبار فوتبال داخلی