اگر کی روش تغییر عجیبی ایجاد نکند، ولز را شکست خواهید داد


سرویس خبر شماره: 1855208
03 دسامبر 1401 در 08:07 |
2.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

میلیچ: انتظار نتیجه ایران در چنین بازی را نداشتم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هرویه میلیچ هافبکی بود که از کرواسی به فوتبال ایران آمد و دو بار پیراهن استقلال را بر تن کرد. او البته جدایی جالبی از جمع آبی پوشان نداشت و تاخیر در پرداخت طلب استقلال دردسرساز شد. وی در گفت وگویی که با ویژه برنامه جام جهانی داشت، ضمن ارائه دیدگاه های خود درباره تیم ملی ایران، به موضوع استقلال هم پرداخت و گفت: نمی خواهم به فیفا بروم و مشکل پیدا کنم. امیدوارم استقلال هم به قضیه منطقی رسیدگی کند.

هافبک کروات سابق استقلال معتقد است که اگر کی روش تغییرات عجیبی در ترکیب خود ایجاد نکند، بازیکنان ایرانی می توانند ولز را شکست دهند.

اگر کی روش تغییر عجیبی ایجاد نکند، ولز را شکست خواهید داد

هافبک کروات درباره دومین دیدار شاگردان کی روش در مرحله گروهی جام جهانی مقابل ولز گفت: بازی سختی برای هر دو تیم است. تیم ما (کرواسی) در این سال ها چندین بار به مصاف ولز رفته است. من تا حدودی عملکرد ولز را می دانم. برخی از بازیکنان این تیم در لیگ برتر انگلیس بازی می کنند. فکر می کنم اگر آقای کی روش دوباره تغییر عجیبی در فهرست ایجاد نکند، زنگ خطری برای بازیکنان باشد تا بتوانند نتیجه بهتری بگیرند. امیدوارم بازیکنان ایرانی از گروه خارج شوند. آنها شایسته ترفیع هستند. اسکوچیچ با این تیم کار کرده بود و حالا به دست کیروش افتاده است. من خودم انتقاد دارم که چرا تیم با او به جام جهانی نرفت، الان وقت صحبت کردن نیست.



مجله اخبار فوتبال داخلی

قسمت اصلی صحبت های میلیچ به جام جهانی و شرایط ایران اختصاص داشت. وی با ابراز تعجب از باخت سنگین ایران مقابل انگلیس خاطرنشان کرد: به این موضوع فکر نکردم و فکر کردم خدایا چرا ایران اینقدر بازی فاجعه بار انجام می دهد؟ نمی دانم، شاید آنها خسته بودند یا شاید مربی نتوانسته با بازیکنان ارتباط خوبی برقرار کند. داشتم فکر می کردم و با خودم فکر می کردم که این تیم باید تمام تلاش خود را برای جام جهانی می کرد اما چرا اینطور شد؟ شاید اتفاقی بوده و مشکلی پیش آمده است. بازی مقابل انگلیس نشان داد که کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. بازی آسانی برای انگلیس بود و شاید آنها حتی به آن فکر هم نمی کردند. در هر صورت، فوتبال است و نمی توان چیزی را پیش بینی کرد.