ایالت اوهایو QB CJ Stroud برای پیش نویس NFL 2023 اعلام می کند

سی جی استراود، مدافع ایالتی باکییز اوهایو اعلامیه خود را برای درفت NFL 2023 اعلام کرده است و برای فصل دیگری از فوتبال کالج باز نخواهد گشت.

او دیر آن را ترک کرد و تا آخرین روز منتظر ماند و قبل از اعلام قصد خود برای اعلام در درفت، که در آن پیش‌بینی می‌شود به یکی از پنج انتخاب برتر تبدیل شود، صبر کرد.

این تصمیم طرفداران ایالت اوهایو را ناامید کرده است زیرا رفتار محکم استرود باعث شد برخی فکر کنند که او می تواند برای یک فصل آخر به عنوان باکی پس از هدایت آنها به جام هلو بازگردد.

جورجیا در شب سال نوی میلادی با نتیجه 42-41 ایالت اوهایو را شکست داد و به مسابقات قهرمانی ملی صعود کرد.

شیکاگو بیرز در درفت NFL 2023 شماره یک را دارد اما انتظار می‌رود که با هیوستون تگزاس در رتبه دوم، آریزونا کاردینالز در رتبه سوم، ایندیاناپولیس کلتس در رتبه چهارم و سیاتل سیهاوکس در رتبه پنجم قرار گیرند.

طبق سایت‌های شرط‌بندی NFL، استرود دومین گزینه مورد علاقه +450 است که به عنوان انتخاب شماره یک در درفت انتخاب می‌شود، اما از آلاباما کیو بی برایس یانگ با 150- عقب‌تر است.

انتظار می رود سی جی استرود هدف پیش نویس QB برای Texans و Colts باشد

هر دو تیم هیوستون تگزاس و ایندیاناپولیس کولتز در جستجوی یک بازیکن جدید حق امتیاز در درفت NFL 2023 هستند و انتظار می رود سی جی استرود هدف اصلی هر دو طرف باشد.

پیش بینی می شود که هر دو استراد و یانگ آلابامایی دو کوارتربک برتر در کلاس درافت باشند و ویل لویس در رتبه سوم و پس از آن آنتونی ریچاردسون، تایلر ون دایک و هندون هوکر قرار بگیرند.

این ستاره 21 ساله پس از دو سال بسیار موفق در ایالت اوهایو، راهی NFL می شود و در هر دو سال به عنوان فینالیست جوایز Heisman Trophy و Davey O’Brien به پایان می رسد.

او در حال حاضر رکوردهای بسیاری از Buckeyes را در اختیار دارد، از جمله بیشترین تعداد پاس در یک بازی (573) و همچنین اولین بازیکنی است که در برنامه شش پاس تاچ داون را در سه بازی مختلف پرتاب کرده است.


محتوایی که ممکن است دوست داشته باشید



https://sportslens.com/news/ohio-state-qb-cj-stroud-declares-for-2023-nfl-draft/ منبع: