ایان رایت چیزی در مورد اسلات “شنیده” است که او را “هیجان زده” می کند

یان رایت با شنیدن حکایات بسیار مثبت در مورد سرمربی جدید آینده قرمزها، اطمینان خود را به موفقیت آرن اسلات در لیورپول ابراز کرده است.

انتظار می رود انتصاب این بازیکن 45 ساله در اواخر این هفته نهایی شود و علیرغم اینکه برخی کارشناسان در انگلیس نسبت به سرمربی فاینورد ابراز نگرانی می کنند، مهاجم سابق آرسنال “هیجان زده” است که ببیند این بازیکن هلندی در لیگ برتر چه کاری می تواند انجام دهد. لیگ.

رایت به Premier League Productions (29 آوریل، 14:45) گفت: تلاش برای به خدمت گرفتن این سطح از مربی پس از (یورگن) کلوپ بسیار دشوار است. من فکر می کنم یکی از آنهایی است که ممکن است خوب باشد. بسته به اینکه چطور وارد می شود، وقتی وارد آن اتاق رخت می شود، سینه اش را بزرگ می کند.

“این شغلی است که نمی توانید آن را رد کنید. من معتقدم که به عنوان یک مدیر فوتبال، هر زمان که این کار پیش بیاید، احتمالاً قرار نیست آن را رد کنید. او در مورد سطوح و آنچه که باید باشد صحبت می کرد. ما این را با (اریک) ده هاگ دیدیم و اینکه چطور در منچستریونایتد برای او نتیجه ای نداشت.

من فکر می‌کنم که این مرد به شیوه‌ای که وارد می‌شود، و در مورد مربیگری او شنیده‌ام، اینکه چقدر دوست دارد بیرون باشد و بازیکنان از کاری که او انجام می‌دهد خوششان می‌آید. این که آیا این می تواند به لیگ برتر ترجمه شود و می تواند در اینجا کار کند، من فکر نمی کنم که پرس بالا انتقالی بتواند (کار کند). شما باید چیز دیگری برای حفظ آن داشته باشید. به همین دلیل است که ما به تن هاگ و نحوه بازی او نگاه می کنیم و نمی تواند کار کند.

فکر می کنم با این مرد، کاری که او انجام داده و رفتن به آن باشگاه، برای آنها بسیار هیجان زده هستم، فقط به این دلیل که یک باشگاه بزرگ است. امیدوارم که بتواند نتیجه بگیرد.»

بیشتر بخوانید: لیورپول علاقه جدی به جواهر سابق من سیتی با “ذهنیت برتر” دارد. کانر بردلی او را به خوبی می شناسد

بیشتر بخوانید: “آنها تماس داشتند” – فابریزیو رومانو به “مکالمه” لیورپول با روبن آموریم اشاره کرد.

تن هاگ به عنوان یک حکایت هشداردهنده برای لیورپول در مورد اینکه چگونه قهرمانی در Eredivisie تضمینی برای موفقیت در یک باشگاه بزرگ لیگ برتر نیست، ذکر شده است، زیرا سرمربی سابق آژاکس در بحبوحه فصل سخت در اولدترافورد از برخی از هواداران منچستریونایتد انتقاد می کند.

با این حال، یک مقاله اخیر در The Athletic به این موضوع اشاره کرد که چگونه اسلات به عنوان یک ارتباط‌دهنده عالی که جذابیت دارد و از روابط صمیمانه با بازیکنانش لذت می‌برد، بسیار مشهور است، درست مانند کاری که کلوپ در آنفیلد انجام داده است.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

انتظارات در LFC، به‌ویژه در رقابت‌های اروپایی، بیشتر خواهد بود، اگرچه جایگاه فاینورد در فوتبال هلند و هواداران پر سر و صدا آنها به این معنی است که مدیریت باشگاه روتردام یک پیک نیک نیست.

این بازیکن 45 ساله در دی کویپ به موفقیتی خروشان دست یافته است و اگر همان تزریق انرژی دوباره ای را به لیورپول بدهد که کلوپ پس از ورودش در سال 2015 به ارمغان آورد، قرمزها می توانند در مکان خوبی برای رقابت دوباره برای کسب جام های بزرگ باشند. فصل آینده

هیچ کس نمی تواند تضمین کند که اسلات در آنفیلد پیشرفت خواهد کرد، اما دستاوردهای مدیریتی و اشتیاق او برای این کار نشان می دهد که او می تواند اعتماد رایت و ایمان مایکل ادواردز را توجیه کند.

🚨 EOTK Insider با نیل جونز: سوالاتی که آرن اسلات باید در لیورپول به آنها پاسخ دهد، کلوپ با چالشی شبیه فرگوسن روبرو می شود، آنچه ممکن است در برابر آموریم پیش بیاید و خیلی چیزهای دیگر!



https://www.empireofthekop.com/2024/04/30/wright-excited-slot-liverpool-manager/ منبع: