ایتالیا نیست، امیدوارم مسی جام را بالای سر ببرد

او که در بارسا نیز بازی می کرد به AAS گفت:واقعاً ناراحت کننده است که در دو جام جهانی متوالی نیستیم. برزیل، ایتالیا و آلمان رکوردهای قهرمانی در جام جهانی را دارند و غیبت ما دردناک است. پیدا کردن دلیل واقعاً دشوار است. مانچینی تیم را قهرمان یورو کرد. 2020، اما ما نتوانستیم به جام جهانی برویم و توضیح آن سخت است، اما ایتالیا قدرتمند باز خواهد گشت و من در این مورد شک ندارم.”

زامبروتا در پاسخ به این سوال که طرفدار کدام تیم در جام جهانی است، گفت“من طرفدار آرژانتین هستم. افتخار بازی در کنار لیونل مسی در بارسلونا را داشتم و او یک هم تیمی فوق العاده بود. او یک جام جهانی را در دوران حرفه ای خود از دست داده است و من واقعاً دوست دارم. او امسال جام را برد. این خواهد شد. مهم ترین افتخار او باشد و او شایسته آن است.”

ستاره سابق تیم ملی ایتالیا و بارسلونا دوست دارد آرژانتین با لیونل مسی قهرمان جام جهانی 2022 شود.

ایتالیا نیست، امیدوارم مسی جام را بالای سر ببرد

شانس قهرمانیبرزیل، فرانسه، آرژانتین و آلمان بهترین شانس ها را دارند، اما امیدوارم مسی قهرمان جام جهانی شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جانلوکا زامبروتا، ستاره سابق فوتبال ایتالیا، دوست دارد آرژانتین در غیاب تیم ملی کشورش قهرمان قطر شود. ایتالیا برای دومین بار متوالی نتوانست به جام جهانی صعود کند و زامبروتا که در سال 2006 با آتزوری قهرمان جهان شد، این اتفاق را برای فوتبال ایتالیا اتفاقی بسیار تلخ می داند.


سرویس خبر شماره: 1854137
27 نوامبر 1401 ساعت 19:30
3.4K |

0نقطه نظر

زامبروتا: