ایرانجوان پس از پورتو باشگاه اماراتی را محکوم کرد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، این روزها باشگاه ایرانجوان بوشهر شکایتی را آغاز کرده و پس از محکومیت باشگاه پورتو پرتغالی در ماجرای دریافت حق رشد از مهدی طارمی، حالا یک باشگاه اماراتی را محکوم کرده است!
این بار مسئولان باشگاه ایرانجوان از باشگاه شباب الاهلی امارات بابت حق رشد مهدی قائدی شکایت کردند و به نتیجه رسیدند.
ظاهرا مسئولان باشگاه ایرانی اخیراً برای دریافت حق رشد مهدی قائدی ستاره سابق استقلال که فصل گذشته با شباب الاهلی امارات بازی می کرد، اقداماتی انجام دادند و حالا با فیفا این باشگاه اماراتی را محکوم کرده اند. تصمیم!
در همین رابطه عطاالله وزیری نماینده تام الاختیار موسسه جوانان ایران گفت: بر اساس ادعای باشگاه جوانان ایران بوشهر مبنی بر مکانیسم مشارکت این باشگاه برای انتقال مهدی قیدی از استقلال تهران به شباب الاهلی امارات، پرونده ای در فیفا تشکیل شد. پس از بررسی، فیفا به ادعای باشگاه بوشهری رای مثبت داد.

باشگاه ایرانجوان بوشهر پس از محکومیت پورتو پرتغال در پرونده حق رشد مهدی طارمی، حالا شباب الاهلی امارات را نیز محکوم کرده است!



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1835927
8 مرداد 1401 ساعت 17:06 |
35.8K |

دهنقطه نظر

حق رشد گایدی نیز پرداخت شده است


وی افزود: بر اساس تصمیم فیفا، باشگاه شباب الاهلی اماراتی موظف شده است 12 هزار دلار بابت حق رشد مهدی قیدی به باشگاه ایرانی بپردازد.
جالب است که مسئولان باشگاه ایرانجوان اعلام کردند که مبلغ مذکور چند ماه پیش توسط باشگاه اماراتی پرداخت شده و پرونده فیفا بسته شده است!
باید بگویم؛ باشگاه ایرانجوان بوشهر چند روز پیش فیفا درباره حق رشد مهدی طارمی تصمیم گرفت و باشگاه پورتو پرتغال را به پرداخت 100 هزار یورو محکوم کرد. حتی پنجره نقل و انتقالات باشگاه پورتو نیز به دلیل این شکایت بسته شد و حالا باشگاه بوشهری اعلام کرده است که اقدامی مشابه در مورد مهدی قیدی انجام داده و انجام داده است.