ایران – آمریکا، همان فوتبال و تشدید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، البته نتیجه این دیدار به معنای عدم توانایی ایران در شکست تیم ملی فوتبال آمریکا و راهیابی به مرحله حذفی مسابقات نیست. اگرچه تیم ملی فوتبال ایران مقابل انگلیس شکست خورد و آمریکا مقابل این تیم به تساوی رسید، اما به خوبی می دانیم که عملکرد تیم ملی ایران مقابل سه شیرها تنها اتفاق بدی بود که دیگر تکرار نخواهد شد و در صورت دیدار دو تیم. باز هم نتیجه بازی قبلی به هیچ وجه مشخص نخواهد شد. ما باید این نکته را به وضوح بیان کنیم، تیم ملی فوتبال ایالات متحده نتوانست مانند ایران روی دروازه ولز موقعیت ایجاد کند، و این بدان معناست که ایران خوب است، بهتر از ایالات متحده در ارائه فوتبال تیم هجومی.


سرویس خبر شماره: 1855591
5 دسامبر 1401 ساعت 08:43
82 امتیاز خبر

0نقطه نظر

تیم ملی فوتبال ایران با تساوی مقابل آمریکا به دور دوم مسابقات صعود می کند اما بهتر است به پیروزی فکر کنیم و مسیر همان تماشایی است که مقابل ولز داشتیم. فوتبال تهاجمی با مردانی چون طارمی – آزمون – علی قلی زاده و احمد نور در جلو و حمایت هافبک های دفاعی و مدافعان کناری. اگر فوتبالی که تیم ملی مقابل ولز به نمایش گذاشت، تکرار شود، آمریکا چاره ای جز بازی مقابل ایران نخواهد داشت و چه خوب است که بتوانیم با پیروزی و 6 امتیاز به دور بعد مسابقات راه پیدا کنیم. در رویارویی با ولز، ایران همانگونه بازی کرد که عربستان سعودی آرژانتین را شکست داد. همانطور که ژاپن از سد آلمان عبور می کند.

تساوی تیم ملی فوتبال آمریکا مقابل انگلیس نشان داد که تیم ملی فوتبال ایران در آخرین بازی گروهی که 17 آذرماه برگزار می شود کار آسانی پیش رو نخواهد داشت.

ایران - آمریکا، همان فوتبال و تشدید

این نمایش ها و بردها به معنای خداحافظی فوتبال آسیا از فوتبال تدافعی و تاکتیک های دفاعی و ضدحمله ای است و حالا به فکر ارائه فوتبالی تهاجمی و مالکانه است. ایران مقابل ولز به خوبی از این تاکتیک دفاع کرد و نشان داد که می تواند مانند تیم های عربستان و ژاپن و همچنان تیم برتر فوتبال آسیا باشد. همان فوتبال و صعود. باید بارها و بارها آن را تا 8 دسامبر تکرار کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی