ایران – آمریکا: چهارراه فشار قوی!

سایت ال دیا در گزارشی با عنوان «چهار راه با ولتاژ بالا» به تشریح دیدار ایران و آمریکا پرداخت و نوشت که «مسائل غیر ورزشی پیرامون این مسابقه است».

روزنامه آرژانتینی ال دیا به مقایسه دیدار ایران و آمریکا از نظر حساسیت به تقابل دو قهرمان جهان اسپانیا و آلمان پرداخت و نوشت: نتیجه این بازی مهمتر از نتیجه یک بازی عادی فوتبال است. “

البته برخلاف پدرشان جزء اجزای اصلی نیستند; عابدزاده در دو بازی اخیر علیرضا بیرانوند و سیدحسین حسینی نیمکت نشین بوده و رینا این بازی را با ده دقیقه بازی مقابل انگلیس آغاز خواهد کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تنها دو تیمی که نمی توانند همزمان از گروه B جام جهانی خارج شوند ایران و آمریکا هستند. بنابراین حداقل یک تیم در پایان بازی امشب اشک می ریزد و دیگری جشن می گیرد و پایکوبی می کند.

جیووانی رینا چهره ای آشنا برای هواداران فوتبال است و با تجربه حضور در بوندسلیگا و پوشیدن پیراهن دورتموند به عنوان یک وینگر خطرناک برای تیم گرگ بالهالتر دیده می شود و امیر عابدزاده نیز به دنبال جاه طلبی خود در لیگ 2 است.

جیووانی رینا پس از درخشش در دورتموند، دقایقی مقابل انگلیس بازی کرد و فرصت چندانی برای بازی نداشت.

این گزارش با نگاهی به شرایط صعود، می نویسد «تیم برنده» به مرحله بعد صعود می کند و در صورت تساوی، ایران شانس بیشتری برای صعود خواهد داشت و تنها در صورت شکست ولز انگلیس، ایران حذف نمی شود. .

توجه داشته باشید که این دیدار ساعت 22:30 همزمان با دیگر دیدار گروهی تیم های ولز و انگلیس برگزار می شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

اگرچه بازی ایران مقابل آمریکا تحت تاثیر مسائل غیر ورزشی خواهد بود، اما سرنوشت گروه B نیز به این دیدار بستگی دارد.

ایران - آمریکا: چهارراه فشار قوی!


سرویس خبر شماره: 1856255
8 دسامبر 1401 ساعت 11:34 |
4.3K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

یک تیم می خندد و دیگری گریه می کند

امیر در زمان حمله پدرش به آمریکا فقط پنج سال داشت، اما جیووانی چهار سال بعد از آن بازی و زمانی که پدرش پیراهن ساندرلند انگلیس را بر تن داشت به دنیا آمد.

امیر عابدزاده برای دومین بار به فهرست ایران در جام جهانی راه پیدا کرد اما شاید چندان خوش شانس نباشد که در ترکیب حضور داشته باشد.

در ادامه این گزارش آمده است: آمریکا و ایران پس از جام جهانی 1998 فرانسه برای اولین بار در یک بازی رسمی به مصاف هم می روند که میزبان این دیدار ورزشگاه الثومامه است و متئو لاهوز اسپانیایی سوت زن خواهد بود.

گزارش این روزنامه آرژانتینی در ادامه به نکته جالبی اشاره می کند: «بازی ایران و آمریکا با وجودی که 24 سال بعد از این بازی تاریخی برگزار می شود، اما نشانه هایی از دیدار جام جهانی فرانسه در سال 1998 دارد؛ پسر دروازه بان ایرانی. احمدرضا عابدزاده و کلودیو رینا هافبک آمریکایی.