ایران از میزبانی مسابقات CAFFA قدردانی می کند


سرویس خبر شماره: 2052652
14 جولای 1403 ساعت 13:11 |
8000 امتیاز خبر|

2نقطه نظر

نشست هماهنگی بازی های زیر 20 سال KAF در جلال آباد قرقیزستان برگزار شد.

ایران از میزبانی مسابقات CAFFA قدردانی می کند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم جوانان ایران این روزها برای حضور در مسابقات کافا در قرقیزستان به سر می برد. تیم ملی روز یکشنبه در اولین بازی خود به مصاف ترکمنستان خواهد رفت.

دیدار تیم های زیر 20 سال قهرمانی آسیای میانه با حضور تیم های شرکت کننده در این رقابت ها امروز پنجشنبه در شهر جلال آباد قرقیزستان میزبان این رقابت ها برگزار شد.

در این جلسه با اشاره به قوانین مربوط به برگزاری مسابقات اعلام شد که تمامی مسابقات این مسابقات از سیستم داوری تصویری استفاده می شود.

قوانین مربوط به حرکت تیم ها از هتل، نحوه استقرار تیم ها در ابتدای مسابقه، رونمایی از لباس دو تیم و … تشریح شد تا تیم ها از جزئیات مطلع شوند. .

سعید گنجی مدیر تیم جوانان ایران در این دیدار ضمن قدردانی از استقبال قرقیزستان گفت: ما از همه تلاش های انجام شده قدردانی می کنیم. این مسابقات نه تنها باعث افزایش پویایی فوتبال در آسیای مرکزی می شود، بلکه روابط فرهنگی و اجتماعی بین کشورهای منطقه را تقویت می کند. امیدواریم این بازی ها عادلانه برگزار شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از تلاش‌های CAF و کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز باید قدردانی کرد. تمام تلاش خود را برای برگزاری این مسابقات و حضور تیم ها در آن انجام داده است.

مجله اخبار فوتبال داخلی