ایران با کانادا، بلژیک و کرواسی همگروه شد (عکس)

چند نکته در مورد تساوی احتمالی تیم ها در قطر 2022:
* کانادا که به همراه مکزیک و آمریکا میزبان جام جهانی 2026 است، تنها تیم میزبان مرحله بعدی جام جهانی است که به دلیل رتبه پایین در رده بندی فیفا در بین دو تیم برتر حضور ندارد.
* به جز قطر میزبان، برزیل و آرژانتین، سایر تیم های اروپایی در جام جهانی قطر حضور دارند.
* حضور سه غایب سید چهارم در قرعه کشی از نقاط ضعف این شبیه سازی است. در واقع این تیم ها بدون توجه به رتبه در رده چهارم قرار دارند. دلیل این امر نامشخص بودن تیم ها و فاصله بین رده های آنهاست.
* چهارمین تیم آمریکای شمالی فردا معرفی می شود و پس از آن صحبت از حضور احتمالی تیمی از اقیانوسیه در قطر راحت تر خواهد بود. چیزی که سان از آن استقبال کرد و نیوزلند را برنده پلی آف دانست.
*پرو در شرایطی در این قرعه کشی قرار گرفته است که باید در پلی آف از سد برد استرالیا و امارات عبور کند.
* تیمی که در مسابقات مقدماتی اروپا از مقام اول به جام جهانی راه یافت قطعا بدشانس ترین غایب قرعه کشی است. زیرا اگر سرنوشت ظهور او به دلیل جنگ اوکراین و روسیه به تعویق نمی افتاد، ممکن بود در مکان بسیار بهتری قرار داشت.

قرعه کشی آزمایشی Sun Sport

تاکنون 27 تیم به جام جهانی 2022 قطر راه یافته اند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سان اسپورت یک روز پس از دیدارهای حساس و هیجان انگیزی که تکلیف چند تیم دیگر جام جهانی قطر را مشخص کرد، شبیه سازی جالبی را برای 8 گروه احتمالی قطر انجام داد.


سرویس خبر شماره: 1817382 |
10 فروردين 1401 ساعت 21:42 |
122,425 |

25نظرات

در قرعه کشی آزمایشی SunSport؛

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در روزهای پایانی مرحله مقدماتی و در حالی که نتیجه چند دیدار مشخص نیست، تکلیف 27 تیم صعودکننده و قرعه کشی دیدارهای پایانی نهایی شد. با این حال، هنوز مسابقاتی در آسیا، اقیانوسیه و آمریکای شمالی، آمریکای مرکزی و کارائیب برگزار نشده است تا تکلیف 32 تیم در مرحله نهایی جام جهانی 32 تیمی مشخص شود.
نکته مهم این است که در بازی های باقیمانده نتایج به هیچ وجه روی جایگاه تیم های گلدانی تاثیری نخواهد داشت و به همین دلیل سان اسپورت تمامی سوالات مربوط به رده بندی تیم های اعزامی به قطر و تیم های احتمالی را در نظر خواهد گرفت. برای شرکت در جام جهانی 2022. هنوز 5 جای خالی دارد، شبیه سازی برای قرعه کشی جام جهانی آغاز شد.
تاکنون تکلیف 27 تیم حاضر در جام جهانی مشخص شده است و صبح پنجشنبه تکلیف دو نماینده کونکاکاف مشخص می شود تا تعداد تیم هایی که قبل از قرعه کشی 22 فروردین به قطر سفر کرده اند، برسد. 29 تیم تکلیف سه تیم دیگر با برگزاری دیدار پلی آف بین نمایندگان آسیا و آمریکای جنوبی، اقیانوسیه و آمریکای شمالی و در نهایت تعیین تکلیف زمان بازی های قهرمانی اروپا مشخص می شود.
بر این اساس، SunSport یک قرعه کشی ساختگی به شرح زیر ترتیب داد. قرعه ای که گروه مرگ در آن گروه چهارم نام دارد که فرانسه قهرمان فصل قبل و سه تیم دیگر کره جنوبی، مکزیک و احتمالا اسکاتلند هستند. البته پیگیری مسابقات گروه هشتم نیز می تواند بسیار سخت و گیج کننده باشد. در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که ایران در حالی که ممکن است بازی سختی با بلژیک داشته باشد، با کرواسی و کانادا روبرو می شود که نمی توان نتایج آن را از قبل اعلام کرد.