ایران به اندازه بازیکنانش به هنگ کنگ گل زده است!

اما یک دقیقه بعد بالاخره دروازه ایران در این مسابقات باز شد و هنگ کنگ اولین گل را به ثمر رساند. نوجوانان ایرانی که تشنه گلزنی بودند در دقیقه 68 گل هشتم کسری طاهری را به ثمر رساندند تا او هت تریک کند. گل نهم ایران را محمد عسگری در دقیقه 81 به ثمر رساند. شاگردان عبدی که از گلزنی خسته نمی شدند در دقیقه 88 توسط اسماعیل قلی زاده گل 10 را به ثمر رساندند تا او نیز مانند طاهری هت تریک کند. پایان در دقیقه 90 با گل رضا قندی پور بود. کاپیتان ایران با آن گل مقابل هنگ کنگ پوکر بازی کرد.

اوایل نیمه دوم ایران در اوایل دقیقه 51 توسط کسری طاهری به گل پنجم رسید. پایان کار نبود و رضا قندی پور در دقیقه 64 گل ششم ایران را به ثمر رساند. یک دقیقه بعد در دقیقه 65 اسماعیل قلی زاده با گل هفتم تیم جوانان دروازه هنگ گنگ را خراب کرد.

تیم نوجوانان ایران با نتیجه 11 بر یک هنگ کنگ را شکست داد و در نیمه اول چهار گل به ثمر رساند. رضا قندی پور در دقایق 13 و 16 برای ایران یک گل به ثمر رساند. سپس نوبت به اسماعیل قلی زاده در دقیقه 28 بازی رسید تا اختلاف را به 3 گل برساند. کسری طاهری نیز در دقیقه 40 گل چهارم را از روی دروازه هنگ کنگ به ثمر رساند تا جوانان ایرانی با برد نیمه اول خود آسوده خاطر شوند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاگردان حسین عبدی در تیم جوانان ایران از ساعت 12:30 امروز آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا را مقابل هنگ کنگ برگزار کردند و با یک گل بزرگ مقابل این تیم پیروز شدند.


سرویس خبر شماره: 1847335
17 اکتبر 1401 در 2:38 ب.ظ
2.7 هزار |

0نقطه نظر

صعود ایران به جام ملت های آسیا

علاوه بر این تیم جوانان ایران با مدیریت صمد مرفاوی به جام ملت های آسیا راه یافت و اکنون با پیشرفت تیم جوانان شرایط تیم های پایه فدراسیون فوتبال پیشرفت بسیار خوبی داشته است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

شاگردان حسین عبدی با این برد سومین پیروزی خود را برای صعود به جام زیر 17 سال آسیا کسب کردند. نکته جالب توجه این است که نوجوانان ایران در این سه دیدار مقابل لائوس، قزاقستان و هنگ کنگ تنها یک گل دریافت کردند و 18 گل نیز به ثمر رساندند تا رکورد قابل توجهی از خود به جای بگذارند.

نوجوانان ایران با برتری مقابل هنگ کنگ با گل های متعدد راهی جام ملت های زیر 17 سال آسیا شدند.

ایران به اندازه بازیکنانش به هنگ کنگ گل زده است!