ایران به فیفا کانادا شکایت نکرد

به گزارش “ورش سه”، لغو بازی دوستانه با کانادا بخش قابل توجهی از برنامه های تیم ملی در روز گذشته فیفا را تحت تاثیر قرار داد. تصمیم فدراسیون فوتبال کانادا مبنی بر لغو این مسابقه با واکنش طرف ایرانی همراه شد و خواستار غرامت شد.

فدراسیون فوتبال ایران با وجود درخواست غرامت از فدراسیون فوتبال کانادا، هیچ شکایتی به فیفا نکرده است.

فدراسیون فوتبال ایران معتقد است همتای کانادایی باید غرامت عدم تعهد به قرارداد بازی دوستانه را بپردازد. اخیراً اخباری مبنی بر عدم تمایل کانادایی ها به پرداخت غرامت به دلیل افشای قرارداد بازی دوستانه در ایران منتشر شده است که حسن کامرانی فر امروز آن را تکذیب کرد و گفت: تیم حقوقی قوی از فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش، رئیس جمهور را شناسایی کرده ایم. نهاد و وزارت امور خارجه و کار در حال پیشرفت است.

وی با تاکید بر اینکه موضوع فقط مالی نیست، تاکید کرد: در این مورد فقط مسائل مالی مطرح نیست. اتفاقی که افتاد فرصت تیم ملی ایران را غنیمت شمرد. فدراسیون فوتبال و تیم ملی تمام تلاش خود را می کنند. در حال جمع آوری مدارک هستیم و نامه ای هم به فدراسیون فوتبال کانادا فرستاده ایم و دلیل را جویا شده ایم. مطمئن باشید در مورد کانادا، فدراسیون به هیچ وجه شکست نخواهد خورد.


سرویس خبر شماره: 1832142
14 جولای 1401 در 1:42 ب.ظ
100

1نقطه نظر

دبیرکل فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا در خصوص اتفاقات رخ داده از فدراسیون کانادا به فیفا شکایت کرده اید، پاسخ داد: هنوز نه، اما در حال انجام است.



مجله اخبار فوتبال داخلی