ایران در برهه ای از تاریخ است که قرار است متفاوت باشد

در روز پایانی مرحله گروهی ایران به مصاف آمریکا می رود و انگلیس به مصاف ولز می رود. نتایج این دو دیدار سرنوشت تیم های صعود کننده را رقم می زند و شرایط ایران از نظر حساسیت کارگری کاملاً مشابه دوره قبل است. جایی که شاگردان کی روش تا آخرین لحظه سعی در صعود داشتند اما ناکام ماندند. اکنون پس از گذشت چهار سال، فرصت طلایی برای فراموشی عدم تبلیغ دوره قبل به وجود آمده است و اتفاقی تاریخی در شرف وقوع است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی ایران با برتری 2 بر صفر مقابل ولز سه امتیازی شد تا میزبان بازی پایانی دور گروهی با یک امتیاز اختلاف از انگلیس و رتبه دوم گروه B باشد. آمریکا و ولز به ترتیب دو و یک امتیازی هستند و اوج هیجان در انتظار دو دیدار آخر این گروه است.

ملی پوشان ایران دقیقا شرایط این جام جهانی را می دانند که در دوره قبل تجربه کردند.

ایران در برهه ای از تاریخ است که قرار است متفاوت باشد

در آن زمان علاوه بر شرایط سخت تر امتیازی برای صعود، ترکیب تیم از بازیکنانی نیز تشکیل می شد که بسیاری از آنها تجربه بسیار کمی داشتند و این کمبود تجربه در زمان های بد برای ما مضر بود. مثل فرصت طلایی که طارمی به پرتغال گل نزد. اما اکنون شاگردان کیروش چهار سال دیگر تجربه کسب کرده اند و زمانی با آمریکا ملاقات خواهند کرد که از نقطه نظر جدول، شانس ترفیع ممکن و معقول تر باشد.

مواجهه با آمریکا در آخرین بازی مرحله گروهی و رقابت با آن تیم برای صعود، قطعا احساس چنین حسی در تیم ملی پرتغال آسان تر است. چیزی که ایران در دوره قبل تجربه کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1855579
05 دسامبر 1401 ساعت 03:00
2.9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

شاگردان کی روش چنین حساسیتی را تجربه می کنند

ایران در دوره قبل آخرین شب دور گروهی را با تساوی 1-1 مقابل پرتغال سپری کرد که برای صعود به این مرحله کافی بود. نسل طلایی کی‌روش که سال‌ها زیر نظر او کار کرد و پس از وقفه‌ای کوتاه دوباره او را می‌بیند، پس از پیروزی ولز ثابت کرد که آماده خلق یک رویداد تاریخی است تا این بار پایان گروه صحنه پایان کار ایران در جام جهانی.