ایران دیگر محل زندگی من نیست!

لوکادیا یکشنبه نرفت اما…
دیشب به نظر می رسید لوکادیا ایران را به مقصد استانبول و سپس کشورش ترک کند، اما این اتفاق نیفتاد. خبرگزاری فارس گزارش داد که او به فرودگاه رفت و برگشت و مسئولان باشگاه پرسپولیس معتقدند این بازیکن به دلیل مجوز کار و مالیات نتوانسته ایران را ترک کند. اما او همچنان می گوید که قصد دارد ایران را ترک کند.

معمای همسر مهاجم هلندی
چند ساعت قبل از مطرح شدن سوال بیماری همسر لوکادیا، او در صفحه اینستاگرام خود چند اکانت از ملاقات با فرزندانش را منتشر کرد تا مشخص کند نه تنها در وضعیت حاد نیست، بلکه به نظر نمی رسد. بودن. مبتلا به بیماری خاصی که نیاز به حضور لوکادیا دارد. .

آیا لوکادیا امروز ایران را ترک می کند؟
باشگاه پرسپولیس معتقد است لوکادیا به دلیل مجوز کار و قراردادش نمی تواند ایران را ترک کند. مالیاتش را هم نپرداخته است. با این حال لوکادیا امروز قصد دارد تهران را به مقصد کشورش ترک کند و برخلاف شنیده ها مشکل او با پرسپولیس حل نمی شود. رضا درویش صبح دوشنبه آخرین تلاش خود را برای حفظ آقای گل از پرسپولیس انجام داد. تلاشی که حتی در لحن مدیران پرسپولیس امیدوارکننده به نظر نمی رسد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

حتما میرم شاید برای همیشه
نماینده لوکادیا و خودش طی گفتگو با رضا درویش اعلام کرد که باید ایران را ترک کند. او به صراحت گفت که رفتنش از ایران می تواند قطعی باشد و از پرسپولیس جدا شود و حالا تنها مشکلش رسیدن به فرزندانش است. بنابراین بسیاری کار او در پرسپولیس را کامل می دانند.

لوکادیا و جدایی از همسرش؟
شایعات حاکی از آن است که یورگن لوکادیا و همسرش در راه جدایی هستند و این دلیل خروج او از ایران برای سرپرستی فرزندانش است. همسر لوکادیا او را در اینستاگرام آنفالو کرد و همچنین پس از رفتن مهاجم هلندی با او به ایران نیامد. در حالی که ابتدا یورگن را در سفر به ایران همراه با فرزندانش همراهی می کرد.

میخوام برم؛ به خاطر فرزندانم
مسئولان باشگاه پرسپولیس که هنوز تحت تاثیر قرار گرفته اند، می گویند لوکادیا در تمام اظهاراتش از فرزندانش نام برده و گفته است که باید در آن زمان کنار آنها باشد. در حالی که در بیانیه باشگاه پرسپولیس عبارت «بیماری همسرش» دلیل جدایی او عنوان شده بود، لوکادیا تنها به فرزندانش اشاره کرد و گفت که تحت هیچ شرایطی نمی خواهد در ایران بماند.

پرسپولیس: هیچ الزامی ندارد
یورگن لوکادیا که در ابتدای ورودش به پرسپولیس دستمزدی داشت دو بار توسط شهرپوشان پرداخت شد و به گفته سران باشگاه پرسپولیس هیچ خواسته ای از این تیم ندارد. این مهاجم یک میلیون یورویی حدود 30 درصد از مطالبات خود را دریافت کرده است که رقم خوبی است و به عبارتی طبق اعلام باشگاه پرسپولیس نمی تواند یک طرفه قرارداد را فسخ کند.

هواداران پرسپولیس بعدازظهر یکشنبه با خبر تکان دهنده غیبت یورگن لوکادیا در محل تمرین و تصمیم او برای ترک ایران مواجه شدند. تصمیمی که چند روز پیش گرفت و ناگهان به یحیی گل محمدی منتقل شد.