ایران – سنگال; پشت درهای بسته با مردم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته در دومین و آخرین بازی فیفا خود در شهریورماه به مصاف سنگال قهرمان قاره آفریقا رفت. چندی پیش سنگال با غلبه بر مصر کارلوس کی روش قهرمان آفریقا شد. سپس سنگال این بار در مقدماتی جام جهانی شاگردان کارلوس کی روش را شکست داد و بلیت قطر را رزرو کرد.

دیدار قبلی تیم ملی فوتبال ایران مقابل اروگوئه در اتریش پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار شد. در ادامه مقرر شد تقابل تیم ملی فوتبال ایران و سنگال پشت درهای بسته انجام شود و اجازه ورود تماشاگران به ورزشگاه داده نشود. با این حال تصویری از عکس تیم سنگال قبل از شروع بازی نشان می دهد که بازی دیروز تعدادی از تماشاگران را به خود جذب کرده است.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1845534
6 اردیبهشت 1401 @ 11:52 ق.ظ |
496 امتیاز خبر

0نقطه نظر

کارلوس کی روش دیروز سرمربی ایران مقابل سنگال بود. در نیمه اول بازی گلی به ثمر نرسید اما در 45 ثانیه سنگال با گل به خودی مرتضی پورعلی گنجی پیش افتاد اما سردار آزمون کار در ادامه بازی را به تساوی کشاند تا بازی با نتیجه یک بر یک به پایان برسد.

در حالی که قرار بود دیدار ایران و سنگال بدون حضور هواداران برگزار شود، برخی تصاویر نشان می دهد که ورزشگاه خالی از تماشاگر نبود.

ایران - سنگال;  پشت درهای بسته با مردم!