ایران شش – ژاپن صفر، شروعی درخشان در سال با پیروزی بزرگ

اما این پایان کار نبود و در دقیقه ششم نیمه دوم بار دیگر گل سوم ایران با اسکنه برگردان به ثمر رسید و این بار نوبت به کاپیتان تیم رسید. مسیگر مسلمان با دریافت پاس از محدپور او با کنترل سینه و یک ضربه قیچی به عقب، توپ را در طاق دروازه ژاپن قرار داد تا گل سوم تیم ملی را به ثمر برساند و در اواخر وقت سوم، ایران با 3 گل حریف سرسخت خود را شکست داد.

چند ثانیه مانده به پایان مسابقه، سید علی میرشکاری او با یک پا گل ششم ایران را به ثمر رساند. شماره هفت ایران که گل دوم تیم ملی را نیز به ثمر رسانده بود در ابتدای دروازه حضور داشت و یک ضربه از راه دور دیگر هم تیمی اش با ضربه ای آرام به تور دروازه برخورد کرد و در نهایت شاگردان نادری ژاپن را با ضربه ای له کردند. 6 گل. .

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، از زمانی که برزیل به عنوان یکی از پرافتخارترین تیم های جام بین قاره ای شناخته شد، این تیم امیدوار بود که چند ماه بعد بتوان آنها را قدرت مطلق قاره کهن نامید.

با پرت شدن کامل ژاپنی ها در زمین، گل پنجم ایران با گل به خودی بازیکن حریف به ثمر رسید. چرمحمدی در سمت راست پاس مختاری را در باز شدن دروازه ارسال می کند و تاکومی یوساتو او به اشتباه دروازه تیمش را باز کرد تا برتری تیم ملی تعیین کننده شود.

دقیقا همین اتفاق افتاد و تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با برتری مقابل ژاپن قهرمان جام ملت های آسیا شد. یاران نادری از همان ابتدا بی رحمانه در زمین حاضر شدند. برای بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران فرقی نمی کند که مرحله گروهی باشد یا نیمه نهایی و نهایی جام ملت های آسیا. توپ را پیدا می کنند و با قیچی به تور حریف می چسبانند.

اتفاقی که حالا در دیدار با ژاپن در مرحله پایانی رخ داد و ستاره های ایرانی به سرعت دروازه حریف سابق را باز کردند. وقتی حدود 3 دقیقه از اولین بار در بازی گذشته بود، میرجلیلی، دروازه بان ایران، توپ برای محد محدپور اخراج شد و آن بازیکن پس از مهار سینه، با یک ضربه قیچی به گل اول ایران تبدیل شد. یک ضربه استثنایی با ضربه ای بلند غیر ممکن برای دروازه بان ژاپنی.

1835740

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران اکنون دارد سه قهرمانی، پنج مقام سومی دومین تیم پرافتخار آسیا معرفی شد. جالب اینجاست که در تاریخ این رقابت ها برای اولین بار است که تیمی با بسته نگه داشتن دروازه اش موفق به قهرمانی می شود و ایران رکوردی تاریخی از خود به جای می گذارد.


سرویس خبر شماره: 1897607
آوریل 06, 1402 @ 5:34 ب.ظ
97.4K |

52نقطه نظر

اولین جام در سال 1402 توسط صحیح باری بدست آمد

با شروع وقت چهارم، نوبت ایران بود که یک گل دیگر وارد دروازه ژاپن کند. شیباموتودروازه بان حریف در دقیقه سوم وقت سوم با خطای خود مختاری تا چهارمین گل تیم ملی در فینال مسابقات را با یک ضربه کناری به ثمر برساند.

آخرین قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی در جام ملت‌های آسیا در سال 2017 بود. ایران پس از قبول شکست مقابل ژاپن در مرحله حذفی در سال 2019، خیلی سریع به خانه برگشت و تور بعدی به دلیل کرونا انجام نشد. حالا علی نادری باید شاگردانش را برای درخشش در جام جهانی که پاییز امسال در امارات برگزار می شود، آماده کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با 6 گل ژاپن را شکست داد و برای سومین بار قهرمان مسابقات فوتبال ساحلی آسیا شد.

ایران شش - ژاپن صفر، شروعی درخشان در سال با یک برد بزرگ

چهار دقیقه بعد، وقت آن است علی میرشکاری اخذ شده. از نو میرجلیلی او از روی خط دروازه توپ را به سینه شماره هفت ایران زد و به قول معروف توپ را برای میرشکاری بلند کرد تا این بازیکن با یک ضربه عقب غیرقابل مهار گل دوم ایران را نیز به ثمر برساند. نکته جالب توجه این است که قدرت قیچی بازیکنان ایران مانند یک ضربه محکم است و دفع آن برای دروازه بان حریف سخت خواهد بود.