ایران ما را نابود کرده است: باید بیدار شویم


سرویس خبر شماره: 1999518
14 فوریه 1402 در 6:54 ب.ظ.
34.1 هزار |

12نقطه نظر

سرجیو ایچیگو کارشناس ژاپنی با انتقاد از عملکرد تیم ملی ژاپن گفت ژاپنی ها باید از رویاپردازی دست بردارند.

ایران ما را نابود کرده است: باید بیدار شویم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی ژاپن (هفدهم رده بندی فیفا) امروز مقابل تیم ملی ایران (رتبه بیست و سوم رده بندی فیفا) با نتیجه 2 بر یک شکست خورد.

آنها تا مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا عملکرد خوبی داشتند اما امروز مغلوب ایران شدند. سامورایی ها در نیمه اول با یک گل پیش افتادند اما ایران با نمایشی عالی ژاپن را کاملا شکست داد و 2-1 پیروز شد.

سرجیو ایچیگو کارشناس ژاپن پس از بازی از ژاپن انتقاد کرد و جاه طلبی آنها را برجسته کرد. او نوشتدر نیمه دوم همه چیز از کنترل ژاپن خارج شد. آنها از مرکز زمین و از هر دو طرف عقب رانده شدند و تحت فشار قرار گرفتند.
تعویض ها ضعیف بود و حتی نتوانستیم به درستی شوت بزنیم.

1986580

در دقایق پایانی ژاپن تلاش کرد تا بازی را تمدید کند، در حالی که ایران می خواست کار را در دقیقه 90 تمام کند. ژاپنی ها می ترسیدند. مینامینو و میتوما رفتند بازی کردند اما کاری نکردند. دریبل میتوما کاملا آنالیز شد و آن را به خوبی مهار کردند.
مینامینو هم توی بازی ناپدید شد و کاری نکرد.
مربی نتوانست تعویض های مناسبی انجام دهد. به دلیل فشار حریف، هافبک ها نتوانستند در زمین حضور فعال داشته باشند. در عرض چند دقیقه ما اصلا هافبکی نداشتیم. ایران بازی ما را به کلی نابود کرده است.

تا به حال آرزوی پیروزی در 10 بازی متوالی و شکست دادن قدرت های اروپایی را داشتم. من حتی به آسیا فکر نمی کردم. من فقط به موفقیت در دنیا نگاه کردم. آیا تا به حال از رویای خود بیدار شده اید؟ وقت بیدار شدن است. حتی بعد از فتح آسیا هم برای داشتن یک رویای جهانی دیر نیست. »

مجله اخبار فوتبال داخلی