ایران-هلند: در تجارت تاریخ سازی شاگردان کی روش

تیم ملی ایران در صورت صعود به عنوان تیم دوم گروه B در مرحله یک هشتم نهایی باید به مصاف سرگروه A برود.

ایران-هلند: در تجارت تاریخ سازی شاگردان کی روش

تیم ملی ایران که در 5 بازی اخیر خود در جام جهانی موفق به صعود از مرحله گروهی نشده بود، در گروه دوم کار سختی برای قهرمانی در این رویداد تاریخی دارد. این تیم ابتدا با انگلیس یکی از مدعیان قهرمانی جام حذفی دیدار می کند و سپس باید به ترتیب با ولز و آمریکا که در آماده ترین فصل فوتبالی خود در سال های اخیر به سر می برند، بازی کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به نظر می رسد تیم ملی هلند برای بهترین شدن در گروه اول مشکلی نخواهد داشت. در این صورت اگر ایران به مقام دوم برسد باید در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف این تیم برود. با توجه به اینکه از انگلیس به عنوان شانس اول برای هدایت این گروه یاد می شود، شاگردان ساوت گیت احتمالا باید در دور رفت مرحله حذفی با تیم دوم گروه اول بازی کنند. این تیم احتمالا از سنگال، قطر و اکوادور خواهد بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جام جهانی 2022 دو روز دیگر آغاز می شود و تیم ملی قطر در دیدار افتتاحیه میزبان اکوادور خواهد بود. دیگر دیدار این گروه فردا در روز افتتاحیه به میزبانی هلند و سنگال برگزار می شود. در آن روز ایران و انگلیس به مصاف یکدیگر خواهند رفت و ولز نیز باید با آمریکا بازی کند. این چهار مسابقه شروع رقابتی خواهد بود که در نهایت تیم های دو مسابقه از هشت دیدار مرحله یک هشتم نهایی را مشخص می کند.

طبق قوانین جدول مسابقات، تیم اول گروه A در مرحله یک هشتم نهایی با تیم دوم گروه B بازی می کند. البته تیم دوم از گروه A در مرحله مذکور باید به مصاف تیم اول گروه B شود. تیم ملی ایران سعی می کند یکی از تیم های صعود کننده از گروه B باشد و به این ترتیب بسته به رتبه ای که کسب می کند، در صورت صعود یکی از چهار تیم هلند، قطر، سنگال یا اکوادور خواهد بود. منتظر شاگردان کی روش


سرویس خبر شماره: 1854036
27 نوامبر 1401 ساعت 08:21 |
5K |

0نقطه نظر

قرعه کشی دشوار در ورودی مرحله ای ناشناخته