ایران و کنیا با 30 ثانیه سکوت آغاز می شود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سایت فدراسیون فوتبال درباره تمهیدات توافق شده در جلسه هماهنگی پیش از بازی نوشت: جلسه هماهنگی بازی دوستانه ایران و کنیا با حضور مهدی محمدنبی، نایب رئیس اول فدراسیون و مدیر کل فدراسیون برگزار شد. تیم ملی ایران، سرمربی و نمایندگان تیم کنیا. نماینده نیروی انتظامی، برگزارکنندگان مسابقه، مدیران ورزشگاه آزادی و مدیران کمیته های مختلف فدراسیون امروز در مرکز ملی فوتبال برگزار شد. بر این اساس مقرر شد فردا تیم ایران با لباس سفید و دروازه بان با لباس مدادی و تیم کنیا با لباس قرمز و دروازه بان با لباس سبز به میدان برود. داوران عراقی این مسابقه را قضاوت خواهند کرد.

جلسه هماهنگی بازی دوستانه ایران و کنیا برگزار شد. این دیدار که فردا ساعت 20:30 بعد از افطار در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

ایران و کنیا با 30 ثانیه سکوت آغاز می شود

در ادامه این گزارش می خوانیم: پباش از این دیدار از دو پیشکسوت فوتبال علی کاظمی و مهدی اربابی تجلیل خواهد کرد. همچنین به منظور ادای احترام به دو پیشکسوت فوتبال درگذشته علی گیوهی و نایب رویین دل این بازی با 30 ثانیه سکوت آغاز می شود. تماشاگران می توانند مانند بازی با روسیه بلیت تماشای این بازی را نیز خریداری کنند.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1897723
آوریل 07, 1402 در 12:56 ب.ظ
18.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر