اینتر جدی ترین مدعی میلان برای قهرمانی است

روبرتو دونادونی، اسطوره میلان معتقد است که این باشگاه می تواند از عنوان قهرمانی خود در این فصل دفاع کند.

من کنجکاو هستم که ببینم رم در فصل جدید چگونه عمل می کند زیرا حمله با دو بازیکن جدید به اضافه تامی آبراهام باعث می شود منتظر تماشای جالوروسی باشم. ورود پائولو دیبالا به رختکن این تیم هیجان زیادی به همراه داشت اما با این حال این تیم برای موفقیت نیاز به ساختاری منظم دارد. اما اینتر و میلان در حال حاضر پایه محکمی دارند و به همین دلیل شرایط آنها بهتر از سایر رقبا است.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1836658
آگوست 12, 1401 @ 8:39 ب.ظ
6.6 هزار |

3نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روسونری فصل گذشته به یک دهه ناکامی در لیگ ایتالیا پایان داد و پس از 11 سال زیر نظر استفانو پیولی موفق شد اسکودتو را از آن خود کند. امسال ستاره های بزرگی به سری آ اضافه شدند و به نظر می رسد رقابت بزرگی در راه است. روبرتو دونادونی مدعی شده که روسونری می تواند قهرمان لیگ شود و البته نزدیک ترین رقیب آنها اینتر خواهد بود.

روبرتو دونادونی به گاتزتا دلو اسپورت گفت: “من فکر می کنم نزدیک ترین رقیب میلان برای قهرمانی در این فصل اینتر خواهد بود. این دو تیم در حال حاضر نسبت به سایرین آماده تر و سازماندهی شده تر به نظر می رسند و من وضعیت را اینگونه می بینم. فکر می کنم بقیه تیم ها آماده تر و منظم تر هستند. تیم ها هنوز باید جایگاه خود را بهبود بخشند مثلا یوونتوس پس از سال های متوالی تسلط بر لیگ ایتالیا با مشکلاتی مواجه است و اکنون در تلاش است تا تعادل مناسبی برای فصل آینده پیدا کند اما به نظر من این تیم همچنان همان نیاز است. چندین خرید در موقعیت های مختلف