اینتر میامی 2.3 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام به دست آورد

میامی اکنون این میزان را دو برابر کرده است pic.twitter.com/tf0tTgGRko

اینتر میامی پس از به خدمت گرفتن مسی، 2.3 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام به دست آورده است

(از طريق @sportingnews)pic.twitter.com/9fhY1xUVEK

گلکسی قبلا با 1.4 میلیون بیشترین امتیاز را در MLS داشت.

ما فقط سطح تأثیری را که این حرکت بر همه طرف‌های درگیر خواهد داشت، می‌خراشیم. مسی به مردی ثروتمندتر تبدیل می شود، با سهام احتمالی مالکیتی که برای آینده وعده داده شده است. تیم از همه جهات تقویت آشکاری خواهد داشت و دیوید بکهام، مالک بخشی از تیم، به تازگی شاهد افزایش سرسام آور ارزش سرمایه گذاری خود بوده است.

موارد زیر قبلاً شروع شده است. وقتی روز شروع شد، حساب اینستاگرام اینتر میامی تقریباً 900000 دنبال کننده داشت. از ساعت 19:00 شرقی در روز چهارشنبه، این تعداد به 3.2 میلیون نفر افزایش یافت، یعنی افزایش 2.3 میلیون دنبال کننده در تقریباً 7 ساعت. اینتر اینتر را به پر دنبال‌کننده‌ترین اکانت اینستاگرام MLS تبدیل می‌کند و لس‌آنجلس گلکسی را که قبلاً این امتیاز را داشت، پشت سر گذاشته است. آنها 1.4 میلیون دنبال کننده دارند.

اگر سوالی وجود داشت که محبوب ترین ورزشکار روی کره زمین کیست، به نظر می رسد که ما ممکن است پاسخ خود را در روز چهارشنبه دریافت کرده باشیم. لیونل مسی با اینتر میامی CF MLS موافقت کرده است و تاثیر خارج از زمین آنی و چشمگیر بوده است.

اینتر میامی پس از اعلام مسی 2.3 میلیون دنبال کننده به دست آورد



https://sportslens.com/news/more-messi-effect-inter-miami-gains-2-3-million-instagram-followers/ منبع:

این قرارداد هنوز به طور رسمی نهایی نشده است، اما اعلامیه ها از سوی تیم و بازیکن اعلام شده است. این فصل قرار است از 21 جولای شروع شود.


راهنماهای شرط بندی فوتبال که ممکن است دوست داشته باشید


– ClutchPoints (@ClutchPointsApp) 7 ژوئن 2023

– کتاب ورزشی PointsBet (@PointsBetUSA) 7 ژوئن 2023