اینتر 1-0 آتالانتا: نراتزوری در نیمه نهایی کوپا ایتالیا

1797088
پس از آن گل آتالانتا پیش افتاد و در دقیقه 65 جرمی بوگا صاحب موقعیت شد اما ضربه او به کنار دروازه اونانا برخورد کرد. سه دقیقه بعد، نوبت آدمولا لوکمن بود که شانس خود را برای گلزنی امتحان کند، اما ضربه او توسط اونانا مهار شد.
در دقایق پایانی اینتری ها که نمی خواستند برتری خود را از دست بدهند بازی را از سر گرفتند و یکی دو موقعیت خوب برای زدن گل دوم داشتند که نتوانستند از آن استفاده کنند. اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه عبور نکرد و این دیدار با همان گل به سود اینتر به پایان رسید.



مجله اخبار فوتبال خارجی

دو تیم بازی را مساوی آغاز کردند و در دقیقه 7 این دوان زاپاتا بود که می توانست از کرنر تون کوپمینرز آتالانتا را پیش بیاندازد اما ضربه سر او از بالای دروازه اینتر به بیرون رفت.
حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 21 و پس از دفع ارسال رابین گوسنز به محوطه جریمه آتالانتا، نیکولو بارلا فرصت شوتزنی را پیدا کرد اما ضربه او مستقیماً به سمت خوان موسو رفت.
هر دو تیم به تلاش برای گلزنی ادامه دادند و در دقیقه 29 روی یک ضد حمله سریع، لائوتارو مارتینز صاحب موقعیت شد، اما ضربه او به پای رافائل تولوی برگشت و به دست مدافع برخورد کرد.آتالانتا اما داور اعتقاد به پنالتی داشت. . ندارد.
در دقایق پایانی نیمه اول این بازیکنان بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و چیزی برای هاکان چالهان اوغلو نمانده بود که در دقیقه 41 گل اول بازی را بزند اما ضربه او به تیرک دروازه حریف برخورد کرد و در نهایت نیمه بدون گل به پایان رسید، گل تمام شد.
اینتر نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 51 رابین گوسنز از روی ضربه کرنر صاحب موقعیت شد اما ضربه او از بالای دروازه آتالانتا به بیرون رفت.
سه دقیقه بعد، این یواکیم مایاله بود که می توانست سه دقیقه بعد با خطای آندره اونانا آتالانتا را پیش بیاورد، اما ضربه او از داخل محوطه جریمه از بالای دروازه اینتر به بیرون رفت.
در حالی که جیانپیرو گاسپرینی با دو تعویض هجومی به دنبال گلزنی بود، شاگردان سیمونه اینزاگی بودند که در دقیقه 57 به گل رسیدند. روی پاس لائوتارو بود که دارمیان پشت محوطه جریمه قرار گرفت و با ضربه پای چپ تماشایی توپ را به گوشه دروازه موسو فرستاد.

اینتر با پیروزی 1-0 مقابل آتالانتا، اولین تیمی شد که در این فصل به نیمه نهایی کوپا ایتالیا راه یافت.

اینتر 1-0 آتالانتا: نراتزوری در نیمه نهایی کوپا ایتالیا


سرویس خبر شماره: 1867921
12 فوریه 1401 در 01:31
1.3K |

1نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاگردان سیمونه اینزاگی در دیدار امشب کار آسانی نداشتند اما در نهایت با تک گل متئو دارمیان به پیروزی رسیدند و حالا باید منتظر برنده دیدار لاتزیو و یوونتوس باشند. نیمه نهایی