اینتر 1-0 بارسا; شاگردان ژاوی در سن سیرو زمین گیر شدند

داور 8 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد تا بارسلونا فرصت خوبی برای تساوی بازی داشته باشد. در دقیقه 95 بازی، عثمان دمبله میانی نزدیک بود وارد دروازه اینتر شود، اما تیم ایتالیایی در آن صحنه خوش شانس بود.

6 دقیقه بعد بارسا در نهایت به گل رسید اما گل به دلیل دخالت VER مردود اعلام شد. پدری با اشتباه مدافعان اونانا و اینتر توانست دروازه میزبان را باز کند اما به دلیل برخورد توپ به دست آنسو فاتی، گل او مردود اعلام شد.

اینتر در دقیقه 23 صاحب یک پنالتی شد. توپ به دست اریک گارسیا برخورد کرد و داور پنالتی گرفت اما به دلیل آفساید بودن لائوتارو به دلیل تداخل VAR، آن پنالتی منتفی شد.


سرویس خبر شماره: 1846600
13 اکتبر 1401 در 00:29
9.6 هزار امتیاز خبر|

84نقطه نظر

شوت هاکان 3 امتیازی است

اینتر اولین موقعیت جدی بازی را در دقیقه هفت ایجاد کرد. شوت از راه دور عالی هاکان چالهان اوغلو را مارک آندره ترشتگن با واکنشی زیبا خارج کرد و راهی کرنر شد.

اینتر در نهایت در دقیقه 2+45 به گل رسید. شوت چالهان اوغلو از بیرون محوطه جریمه از کنار دست ترشتگن به گوشه دروازه بارسا رفت تا میزبان با پیروزی نیمه اول به رختکن برود.

کمی بعد ارسال خطرناک دیمارکو از سمت چپ با دخالت پدر به کرنر رفت وگرنه اینتر در داخل محوطه جریمه شانس زیادی داشت. توپ و زمین کاملاً در اختیار بارسا بود، اما این اینتر بود که موقعیت های گلزنی را ایجاد کرد.

بارسا نیمه دوم را با انگیزه برای گرفتن دروازه هجومی آغاز کرد اما باز هم نتوانست یک موقعیت 100% گلزنی ایجاد کند. در دقیقه 56 آندریاس کریستنسن به دلیل مصدومیت به جای جرارد پیکه وارد زمین شد. در دقیقه 61 بازی اونانا ضربه عثمان دمبله را دروازه بان اینتر با واکنشی خوب به کرنر فرستاد. این اولین فرصت بارسا برای گلزنی در نیمه دوم بود.

در نهایت حملات بارسا به جایی نرسید و اینتر با پیروزی در این بازی سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد. اینتر پس از بایرن دوم شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

6 دقیقه بعد خواکین کوریا اینتر را پیش انداخت اما گل او با پرچم کمک داور آفساید اعلام شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اینتر امشب در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سن سیرو میزبان بارسلونا بود. هر دو تیم در دو بازی قبلی خود سه امتیاز کسب کرده بودند و پیروزی در بازی امشب برای آنها حیاتی بود.

بارسلونا همچنان بهترین تیم در زمین بود و اینتر فقط دفاع می کرد. در دقیقه 88 آبی و اناری ها نزدیک بود به گل تساوی دست پیدا کنند اما ضربه سر سرخیو بوسکتس بد بود و با اختلاف به بیرون رفت.

اینتر در دیداری حساس و جذاب با تک گل هاکان چالهان اوغلو بارسلونا را شکست داد و با 6 امتیاز پس از بایرن در رده دوم گروه C لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت.

اینتر 1-0 بارسا;  شاگردان ژاوی در سن سیرو زمین گیر شدند