اینجا آنفیلد بود! تصاویر پشت صحنه نشان می دهد که چگونه زندگی در لیورپول اف سی تغییر کرده است – لیورپول اف سی

ET4CYH می 1976. باب پیزلی، مدیر لیورپول، در حالی که در دفترش در آنفیلد کارت تبریک می خواند، با پایش روی میز آرام به نظر می رسد.  (Trinity Mirror / Mirrorpix / Alamy Stock Photo)

46 سال پیش برای باشگاه لیورپول دنیای متفاوتی بود.

اما نمی‌دانم چرا، این فقط یکی از آن چیزهاست، این مردم هستند که آن را می‌سازند. هیچ جادوی وجود ندارد.»

وقتی از موفقیت صحبت می کنید، ما همیشه موفق نبودیم، اما همیشه باشگاهی شاد بوده ایم.

این فیلم، تیم پیزلی را دنبال می کند که سه گانه بازی می کند، در حالی که آنها برای میزبانی از منچستریونایتد در 3 می 1977 آماده می شوند، بازی ای که به لطف ضربه کوین کیگان 1-0 پیروز شدند.

و اگرچه ممکن است چهره ها تغییر کرده باشند، امیدوارید روحی که توسط کوین کیگان توصیف شده است، هرگز تغییر نکند.

“اگر شغل خود را دوست دارید، پس خوشحال هستید. پیزلی گفت: من کارم در لیورپول را دوست داشتم و خوشحال بودم.

سپس در ملوود با افرادی مانند املین هیوز، کوین کیگان و فیل نیل در حالی که پیزلی تماشا می‌کردند، تمرین می‌کردند.

و به عبارت ساده، شگفت انگیز است – همانطور که قطعه کوچک زیر نشان می دهد.

در حالی که اکنون مجبورید یک صف آنلاین تشکیل دهید به امید اینکه شانس با شما برای بلیط ها باشد، می توانید یک بار به سمت پنجره بلیط بروید و درخواست یک صندلی در Kop کنید.

در حالی که بسیاری از چیزها در قلب لیورپول ثابت مانده است، تفاوت در روال بین سال های 1977 تا 2023 آشکار است، همانطور که ویدیویی از آرشیو بی بی سی نشان می دهد.

اگر یک کلمه در زبان ما وجود داشته باشد که لیورپول اف سی را به تصویر بکشد، آن ثبات است.

موفقیت پایدار لیورپول و رازهای نهفته در پشت آن، بسیاری را به دنبال یافتن پاسخی برانگیخت، اما حتی فاگان نیز نتوانست پاسخی را ارائه دهد.

سال 1977 است، باب پیزلی در راس کار است، می‌توانید برای خرید بلیت‌های مسابقه تا آنفیلد بروید، خاکستر یکی از عزیزانتان را در زمین پخش کنید و با تیم پرکار قرمزها دست و پا کنید.

فکر می‌کنم همه ما معتقدیم، حتی تمیزکننده‌ها معتقدند که اگر سه‌گانه را ببریم، نقش خود را ایفا کرده‌اند. و صادقانه بگویم، آنها این کار را خواهند کرد.»

فاگان درباره موفقیت لیورپول گفت: “این دیروز شروع نشد، سال ها پیش شروع شد و ساخته شده است.”

کاپیتان سابق تامی اسمیت را می بینیم که از پارک ماشین در آنفیلد عصبانی می شود و می پرسد که “آیا اینطور در جاده اصلی پارک می کنی؟” با روزنامه‌اش در دست

لیورپول در فصل 1976/77 موفق به کسب سه گانه نشد، اما قهرمانی لیگ و جام ملت های اروپا در آنفیلد خانه های خود را پیدا کرد – و نه برای آخرین بار، دور از آن.

https://www.thisisanfield.com/2023/02/paisley-wisdom-masseur-moran-kop-rehab-1977-liverpool-fascinating/ منبع:

کیگان گفت: “اینجا، یک روح کوچک خوب در مورد مکان وجود دارد و در کل باشگاه وجود دارد، همانطور که روحیه وجود دارد، من شک دارم که باشگاه دیگری مانند آن وجود داشته باشد.”

این فیلم برای تماشای جذابی ایجاد می‌کند، با بازیکنانی که با فاگان و موران در حال صحبت با جابجایی‌های نقطه‌ای هستند، پیزلی با مطبوعات در دفترش ملاقات می‌کند، باشگاه دریافت‌ها را با دست شمارش می‌کند و فیل تامپسون از مراحل Kop برای توانبخشی استفاده می‌کند.

فیلم‌برداری از قرمزها در طول دهه 1970 به راحتی به دست نمی‌آید، اما ویدیویی از بی‌بی‌سی که اولین بار در سال 1977 در Sportsnight پخش شد، نگاهی به پشت صحنه آنفیلد دارد.

این کلمات کمی آشنا به نظر می رسند، فکر نمی کنید؟ آنها مطمئناً از دهان یورگن کلوپ عجیب به نظر نمی رسند.

شما پپ لیندرز و پیتر کراویتز را نمی بینید که این کار را می کنند، زمانه تغییر کرده است!

از نظر جان اسمیت، رئیس وقت، فرمول کمی ساده‌تر بود: «من فکر می‌کنم که ما فرمول موفقیت را داریم که به شدت محافظه‌کار هستیم، ما تغییر را به خاطر تغییر دوست نداریم.

در حالی که اکنون قرمزها دارای یک مرکز تمرینی پیشرفته و یک تیم پزشکی اختصاصی هستند، زمانی جو فاگان و رونی موران جلسات تمرینی را با ماساژ بازیکنان داشتید.