اینزاگی: اوضاع در سری آ خوب پیش نمی رود


سرویس خبر شماره: 1921303
27 آوریل 1402 ساعت 01:56
573 امتیاز خبر

0نقطه نظر

نیمه اول خوبی داشتیم و به وضوح از حریف برتری داشتیم. هر چه بازی بدون گل بیشتر می گذشت، فرم تیممان را بیشتر از دست می دادیم. خیلی شبیه فیورنتینا و سالرنیتانا بود. ما ناامید و عصبانی هستیم.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اینترمیلان در هفته سی ام سری آ با یک گل مغلوب مونزا شد تا از سهمیه لیگ قهرمانان اروپا خارج شود. این تیم در حال حاضر با 51 امتیاز پنجم است. با این وجود، سیمونه اینزاگی تاکید کرد که تیمش هنوز در تمامی مسابقات شانس موفقیت دارد و برای آن تلاش می کند.

این اولین بار در تاریخ است که اینتر سه بازی خانگی متوالی در سری آ را بدون گل به ثمر رسانده است. اینزاگی در واکنش به این اتفاق گفت: ما قبلاً در بازی های خارج از خانه رکورد بدی داشتیم و اکنون با چالش پیروزی در سن سیرو روبرو هستیم که نگران کننده است. باید تلاش کنیم این مشکل را در خانه حل کنیم. اگر شرایطی داشتیم. امروز “همانطور که آنچه را از دست داده ایم مرور می کنیم، متوجه می شویم که نتایج عملکرد ما را منعکس نمی کند.”

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر معتقد است که نتایج کسب شده در سری آ نشان دهنده عملکرد آنها نیست.

اینزاگی:

اینزاگی ادامه داد: “حوادث شرایط بازی ها را تغییر می دهد. اگر به سه بازی گذشته نگاه کنید، ما در واقع از نظر آماری بهتر از لیگ قهرمانان و کوپا ایتالیا بودیم. اوضاع در سری آ خوب پیش نمی رود. شاید تصادفی نباشد که ” دروازه بان حریف همیشه بهترین بازیکن زمین است. ما واقعاً در بازی های سری آ به امتیاز نیاز داریم و شاید فشار ناشی از آن باعث شود تمرکزمان را در مواقع حساس از دست بدهیم. ما 18 ماه است که پربازده‌ترین تیم سری آ بوده‌ایم و در سال 2023، از زمان تعطیلات جام جهانی، شرایط متفاوت است، موقعیت‌هایی ایجاد می‌کنیم اما نمی‌توانیم از آنها استفاده کنیم و باید مصمم‌تر جلوی دروازه باشیم.

سرمربی اینتر با رد بی انگیزگی تیمش در سری آ افزود: این درست نیست که ما به سری A اهمیتی نمی دهیم و فقط به دنبال موفقیت در جام حذفی هستیم. در روند ارتقاء ما دخالت کند.”

1852826

اینتر برای جلوگیری از تغییرات منفی فاجعه بار در وضعیت مالی خود باید جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند، اما همه چیز به خوبی پیش نمی رود و آنها پنجم هستند. اینزاگی در این باره گفت: ما تنها دو امتیاز از میلان عقب هستیم و هنوز بازی های زیادی باقی مانده است، ما زمان داریم تا عقب نشینی کنیم و تلاش می کنیم به تمام اهدافی که داریم برسیم.

1852825

با وجود برتری دو گل مقابل بنفیکا، اینزاگی هنوز مطمئن نیست که تیمش به چهار مرحله نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند یا خیر. وی در این خصوص گفت: ما دو گل برتری داریم اما می دانیم که بنفیکا تیم محکمی است و کار تمام نشده است و در آستانه رسیدن به نیمه نهایی هستیم و می خواهیم با این حال مربی باید همیشه برای حوادث غیر منتظره برنامه ریزی کنید



مجله اخبار فوتبال خارجی