اینزاگی: این پیروزی به ما اعتماد به نفس زیادی داد

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر می گوید پیروزی 4-2 تیمش مقابل ناپولی باعث افزایش اعتماد به نفس شاگردانش در فینال کوپا ایتالیا شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اینتر که امشب در هفته سی و ششم سری آ میزبان امپولی بود، در 30 دقیقه اول دو گل از حریف دریافت کرد اما در نیمه اول بازی را به تساوی کشاند و در نیمه دوم به گل رسید. یک پیروزی گرانبها
اینزاگی پس از بازی در جمع خبرنگاران گفت: به بازیکنانم تبریک می گویم زیرا به جز 20-20 دقیقه ابتدایی که بسیار آشفته بود، نمایش خوبی ارائه دادیم.
امپولی فوتبال عالی ارائه کرد. بنابراین وقتی توپ را از دست می دادیم باید سازماندهی بیشتری می کردیم. در عوض ما خیلی هیجان زده شدیم و تاوانش را با دو گل پرداختیم.
خوب این است که تیم تسلیم نشد. این بازخورد می تواند تا حد زیادی اعتماد به نفس ما را افزایش دهد. این تیم از 30 مرداد کار سختی را آغاز کرده است اما پیروزی خود را حفظ کردیم و راه خود را ادامه خواهیم داد.


سرویس خبر شماره: 1823008 |
17 جولای 1401 ساعت 00:59 |
30 امتیاز خبر|

0نظرات

تیم باتجربه ای مثل ما هرگز نباید اینطور دو گل دریافت کند. ما به بازیکنان گفتیم که باید خیلی مراقب امپولی باشیم، اما فکر می‌کنم این واقعیت که ما 37 شوت به سمت دروازه داشتیم خیلی معنی دارد. موقعیت های زیادی ایجاد کردیم، توپ را شوت کردیم و دروازه بان را مجبور کردیم که واکنش خوبی نشان دهد. ما فقط در همان دقایق اول از فرم خارج شده بودیم.
امپولی باعث شد ما سخت کار کنیم. پس باید خیلی زود انرژی خود را بازیابیم. فکر می کنم اراده و عطشی که نشان دادیم در این فینال تعیین کننده خواهد بود.
اینتر با 78 امتیاز صدرنشین شد. در حالی که میلان با یک بازی کمتر و 77 امتیاز دوم است.
شاگردان اینزاگی چهارشنبه شب در فینال کوپا ایتالیا به مصاف یوونتوس خواهند رفت.



مجله اخبار فوتبال خارجی