اینزاگی: با داوری دربی فرانسه مشکلی نداریم

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر در نشست خبری آن بازی گفت: “من ایده ای برای ترکیب اصلی در ذهن دارم، اما منتظر می مانم تا تمرین امروز به پایان برسد و سپس تصمیم خواهم گرفت. این یکی از مهم ترین بازی های تاریخ باشگاه است و ما 90 دقیقه قبل از بازی فرصت داریم. فینال بزرگ و ما تمام تلاش خود را برای موفقیت انجام خواهیم داد.”

سیمونه اینزاگی در پاسخ به شایعاتی مبنی بر نارضایتی اینتر از انتخاب کلمنت تورپین به عنوان داور بازی برگشت اینترمیلان، گفت که آنها مشکلی با این موضوع ندارند.

اینزاگی: با داوری دربی فرانسه مشکلی نداریم

تمام شده است



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فردا دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا اینتر و میلان برگزار می شود و نراتزوری ها با برتری 2-0 در بازی رفت شانس بیشتری برای صعود به فینال دارند. اینتر هفته گذشته زمانی که میلان میزبان بود توانست برنده شود. فرم خوب این روزهای اینتر در مقایسه با وضعیت بدتر میلان، پیش بینی هایی را درباره پیروزی اینتر انجام داده است.

1875655


سرویس خبر شماره: 1937632
25 مه 1402 در 03:05 ب.ظ
274 امتیاز خبر

2نقطه نظر

اینزاگی درباره انتخاب کلمان تورپن داور فرانسوی برای این دیدار گفت: مشکلی نیست. درست است که چهار بازیکن فرانسوی در ترکیب میلان حضور دارند، اما این مشکلی برای ما نیست. در بازی رفت، فقط یک صحنه داوری داشتیم، آن هم برخورد کرونیچ و باستونی: “من فکر نمی کنم فردا با داوری مشکل داشته باشیم.”

اینزاگی در مورد تعمیر روملو لوکاکو گفت:فردا می بینیم که آیا او از ابتدا بازی می کند یا خیر.