اینزاگی: ما در شرف خروج از سخت ترین گروه هستیم


سرویس خبر شماره: 1847906
21 اردیبهشت 1401 ساعت 01:08 |
7.4K امتیاز خبر|

8نقطه نظر

سیمونه اینزاگی سرمربی ایتالیایی اینتر از عملکرد تیمش در بازی با بارسلونا خوشحال است.

اینزاگی: ما در شرف خروج از سخت ترین گروه هستیم

سیمونه اینزاگی گفت: “باید به بازیکنان اینتر بابت این عملکرد تبریک گفت. ما امشب در خانه مقابل حریف قدرتمندی نمایش فوق العاده ای ارائه دادیم و بازیکنان شایسته تبریک هستند. موقعیت های زیادی از بارسلونا و البته در طول دروازه ایجاد کردیم. دقایق سختی در این دیدار داشتیم.

حالا با این نتیجه شانس زیادی داریم تا در بازی مقابل ویکتوریا پلژن و مقابل هواداران خودی از سخت ترین گروه این فصل لیگ قهرمانان اروپا عبور کنیم. انتظار دارم هواداران اینتر در این بازی سن سیرو را پر کنند و شک ندارم. من 15 ماه است که هدایت اینتر را برعهده دارم و هواداران خانگی هنوز در کنار ما هستند، بنابراین در بازی مقابل ویکتوریا پلزن این اتفاق خواهد افتاد. البته ابتدا به دو بازی مقابل سالرنو و فیورنتینا در سری آ فکر خواهیم کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در شبی که اینتر می توانست در ورزشگاه نیوکمپ بارسلونا را شکست دهد، با این تیم به تساوی 3 بر 3 رضایت داد و البته راهی مرحله بعد شد. لیگ قهرمانان. سیمونه اینزاگی، سرمربی جوان اینتر در پایان این دیدار ابراز امیدواری کرد که هواداران در بازی بعدی مقابل ویکتوریا پلژن ورزشگاه را پر کنند و به آنها کمک کنند تا به مرحله حذفی صعود کنند.

البته با برد در بازی امشب می توانستیم صعود خود را به دور بعد لیگ قهرمانان اروپا قطعی کنیم. حالا دو بار در لیگ ایتالیا بازی می کنیم سپس با ویکتوریا پلژن مقابل هواداران بازی خواهیم کرد و امیدوارم بتوانیم در این مدت رضایت آنها را جلب کنیم.

ما می دانستیم که باید با شجاعت وارد زمین شویم و بازیکنان اینتر هرگز سرعت بازی را رها نکردند. در پایان نیمه اول و پس از گل اول بارسلونا با یکدیگر صحبت کردیم و به بازیکنان گفتم که آرامش خود را حفظ کنند و بازی خود را انجام دهند زیرا می دانستیم که در نیمه اول می توانیم موقعیت های گلزنی زیادی ایجاد کنیم. لائوتارو مارتینز و ادین ژکو نیز امشب در مقابل بارسلونا عملکرد فوق العاده ای ارائه کردند.