اینزاگی: هنوز سه بازی باقی مانده و همه چیز ممکن است

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر می گوید رقابت برای کسب اسکودتو همچنان ادامه دارد.

وضعیت هفته آینده برعکس خواهد شد، زیرا اینتر در روز جمعه به مصاف امپولی می رود، در حالی که میلان روز یکشنبه به مصاف هلاس ورونا می رود، بنابراین در تئوری فشار باید روی روسونری باشد. اینزاگی گفت: “من فکر نمی کنم که فرق زیادی داشته باشد که چه کسی اول بازی کند، همانطور که ما عادت کرده ایم. این اتفاق می افتد، اکنون غیرعادی نیست. من روی اودینزه تمرکز کردم، نه کاری که میلان انجام داد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی
سرویس خبر شماره: 1822306 |
11 ارديبهشت 1401 ساعت 23:40 |
494 |

0نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اینتر هفته گذشته با شکست تلخ و ناامیدکننده ای مقابل بولونیا، شانس صعود به جدول را از دست داد. با این حال، شاگردان سیمونه اینزاگی امشب در یک بازی سخت مقابل اودینزه به پیروزی 2-1 دست یافتند تا با میلان به شکار امیدواری برای کسب اسکودتو ادامه دهند.

اینزاگی گفت: “هنوز 9 امتیاز باقی مانده است و همه چیز امکان پذیر است. ما می خواهیم جام های بیشتری کسب کنیم. من فکر می کنم هواداران از این فصل لذت برده اند، به خصوص با توجه به انتظارات جولای. این یک تیم است. او پس از 11 سال قهرمان سوپرجام شد. پس از 11 سال به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید و پس از 12 سال به فینال کوپا ایتالیا رسید.

سرمربی اینتر سیمونه اینزاگی در پایان گفت: “این یک نمایش عالی مقابل اودینزه بود که بهترین عملکرد را بعد از ما در آوریل داشت. اینتر می خواست برنده شود، آنها مستحق برد در شرایط بسیار سخت بودند. من می خواهم برنده شوم.” مسابقه. باز هم از هواداران تشکر می کنم زیرا آنها به ما این احساس را می دهند که تقریباً در سن سیرو هستیم، در 1 مه ما 50 بازی رسمی در این فصل انجام دادیم، از جمله هفت بازی در 22 روز، اما ما در شرایط خوبی هستیم و می خواهیم به این روند ادامه دهیم. باور تا آخر “