اینزاگی: پیروزی مقابل بارسا فقط شروع کار است

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر معتقد است پیروزی 1-0 برابر بارسا، شروعی تازه برای این تیم در رقابت های این فصل است.

اینزاگی: پیروزی مقابل بارسا فقط شروع کار است


سرویس خبر شماره: 1846610
13 مهر 1401 ساعت 02:27 |
1.4K |

0نقطه نظر

ما تهاجمی و مصمم بازی کردیم زیرا این تنها راه برای شکست دادن حریفان است. مدتها بود که منتظر چنین دیداری بودیم. برای هواداران و باشگاه خوشحالم اما هنوز کاری انجام نداده ایم. این جلسه باید به یک شب فوق العاده تبدیل می شد تا شروعی را رقم بزند.”
اوایل این هفته، اینتر در خانه مقابل رم شکست خورد و اینزاگی با اشاره به آن بازی گفت: “از نتیجه بازی با رم خیلی خیلی ناراحت شدم، اما از عملکرد تیم نه. در شب هایی مانند امشب ما احساس می کنیم. بهتر است حالا نیاز داریم باید انرژی خود را برگردانیم و باید در سری آ نتایج خوبی بگیریم.
این تازه شروع است و حالا این نتیجه و این عملکرد باید ادامه پیدا کند.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اینتر در بازی امشب میزبان بارسلونا بود که در 4 بازی از 6 بازی اخیر خود در رقابت های سری آ شکست خورده بود و در هر 6 بازی لالیگا مقابل کاتالان ها پیروز شد.
اما برنامه تاکتیکی اینزاگی برای این دیدار به خوبی جواب داد و با در اختیار داشتن توپ به حریف و استفاده از ضد حملات، توانستند موقعیت های خوبی را روی دروازه مارک آندره ترشتگن و در نهایت با تک گل هاکان چالهان اوغلو در فینال ایجاد کنند. ثانیه های نیمه اول آنها بردند.
اینزاگی پس از بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: “نمی توانم بگویم این نتیجه غیرمنتظره بود. دیروز گفتم این یک فرصت عالی مقابل یکی از بهترین تیم های جهان بود.”