این بار با ساپینتو بی ادبی کرد / می دانیم کی دنبال رفتن فتح الله زاده است

مدیرعامل باشگاه استقلال در این خصوص افزود: در حال حاضر کادر مدیریتی باشگاه در تلاش است تا مشکلات زیادی را که در مسیر استقلال وجود دارد برطرف کند و ظاهراً این شایعات به اقدامات مثبت گروه استقلال لطمه می زند. شیطنت اما دست از تلاش برای پیشبرد اهدافمان در استقلال برنمی داریم چون می دانیم چه کسانی از نتیجه گیری استقلال ناراحت هستند.

مدیرعامل باشگاه استقلال همچنین با تاکید بر مشکلات مالی این مجموعه و عملکرد اعضای هیات مدیره خاطرنشان کرد: تمام تلاش و غم مدیران باشگاه در راستای تداوم خیر است. پیشرفت تیم استقلال سعی می کنیم هر گونه تنش و مشکلی که بر سر راه تیم باشد را از بین ببریم که البته بخشی از آن به مشکلات مالی برمی گردد. قطعا در این زمینه تمام تلاش خود را می کنیم تا تیم استقلال در مسابقات با روند گلزنی یکسان شرکت کند. امیدوارم بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم تا تیم استقلال دوباره به مقام اول دست یابد و هواداران خوشحال و راضی باشند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

مدیر باشگاه استقلال: این بار با ساپینتو بداخلاق کرد/می دانیم چه کسانی به دنبال جدایی فتح الله زاده هستند.

وی افزود: از طریق واحد حقوقی باشگاه پیگیر این ماجرا هستیم تا دلیل این اتفاق چیست و تنها این رسانه به صورت غیر رسمی این شایعات را درباره کادر مدیریتی باشگاه منتشر می کند.

کریمی همچنین به اتفاقات بازی با مس کرمان و بیانیه این باشگاه در حمایت از سرمربی پرتغالی استقلال اشاره کرد. شاید او در برخی مسابقات کمی هیجان زده بود، اما این بار ساپینتو ضعیف بود و به همین دلیل باشگاه با تمام وجود از سرمربی تیم حمایت می کند.

حجت کریمی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرنگار خبرورزشی درباره انتشار شایعه برکناری علی فتح الله زاده توسط مدیرعامل این باشگاه گفت: حدود 20 روز پیش چنین شایعه ای در فضای مجازی مطرح شد و در همان زمان علت گسترش آن بررسی شد. البته در آن زمان متوجه شدیم که تنها یک رسانه غیر رسمی این شایعه را منتشر کرده است.