این بار در تیم بانوان پرسپولیس را از سپاهان ربوده!


سرویس خبر شماره: 2051685
9 جولای 1403 ساعت 18:42 |
6.9 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

اردلان تنها یک قدم تا رسیدن به آرزوی قلبی اش فاصله دارد.

با راه اندازی تیم بانوان پرسپولیس، احتمالا اولین گزینه از روی نیمکت این تیم، نیلوفر اردلان، سرمربی فصل گذشته سپاهان خواهد بود.

این بار در تیم بانوان پرسپولیس را از سپاهان ربوده!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بر اساس اخباری که خبرنگار ما به دست آورده، تیم پرسپولیس برای حضور در لیگ برتر بانوان آینده مشخص شده و این تیم اکنون به دنبال تکمیل کادر فنی و مدیریتی این تیم است. اما در میان گزینه های فعلی فوتبال بانوان، یک نفر بیشتر از سایر مربیان روی نیمکت پرسپولیس حضور خواهد داشت.

نیلوفر اردلان بازیکن سابق تیم ملی فوتبال و فوتسال بانوان ایران که در سه سال سرمربیگری خود در سطح اول فوتسال بانوان موفق به کسب دو عنوان قهرمانی و یک نایب قهرمانی شد. او سال گذشته از فوتسال به فوتبال روی آورد و به پیشنهاد محمدرضا ساکت هدایت تیم بانوان سپاهان را برعهده گرفت.

اردلان که زود با رویکرد جوانگرایی و بومی گرایی به جمع طلاکاری ها اضافه شد. او در نیم فصل اول نتایج خوبی کسب نکرد و علیرغم نتایج نسبتا خوب در نیم فصل دوم، فصل را با رتبه چهارم به پایان رساند، اما با این وجود پس از پایان فصل، مدیران سپاهان علاقه نشان دادند. . با ادامه همکاری با اردلان.

نیلوفر اردلان پیش از این در گفت و گو با “آنتن” و “مجله اخبار فوتبال” اعلام کرده بود که قلباً پرسپولیسی است و اکنون با حضور در تیم پرسپولیس در لیگ برتر بانوان و با توجه به پایان قراردادش با سپاهان، بخشی از این تیم است. از آن از گزینه های اصلی مدیران پرسپولیس، سرمربیگری تیم بانوان خواهد بود.. حال باید دید چه سرنوشتی در انتظار نیمکت تیم جدید بانوان پرسپولیس خواهد بود. اما آنچه مشهود است رسیدن به نیمکت این تیم برای نیلوفر اردلان همیشه رویایی بوده و احتمالا اگر پیشنهاد جدی به او بدهیم مانعی برای حضور او در کادرفنی سرخ ها نخواهد بود .

مجله اخبار فوتبال داخلی