این بازیکنان جام جهانی را از دست دادند

تیمو ورنر; لایپزیگ – آلمان
ستاره خط حمله آلمان حالا با نگرانی زیادی مقابل سرمربی این تیم قرار گرفته است. هانسی فلیک نیز سه هفته قبل از جام جهانی با خبر مصدومیت این مهاجم روبه رو شد تا خط آلمان را تغییر دهد و نتواند روی مهاجم سابق چلسی و لایپزیگ فعلی حساب باز کند. طبق آنچه باشگاه لایپزیگ اعلام کرد، تیمو ورنر به دلیل آسیب دیدگی مچ پا و رباط تا پایان سال نمی تواند به میدان برود.

کارکنان کمپمب؛ پاری سن ژرمن – فرانسه
نگرانی بزرگ بعدی فرانسه غیبت احتمالی مدافع میانی پاریسی هاست. پاری سن ژرمن در اوایل نوامبر اعلام کرد که این بازیکن 27 ساله از تاندون آشیل آسیب دیده است. او اخیرا در حال بهبودی از مصدومیت همسترینگ بود. با این حال امید زیادی وجود دارد که دشان از کیمپمبه در جام جهانی بهره ببرد و در فهرست فرانسه قرار بگیرد.

جیووانی لو سلسو; ویارئال – آرژانتین
برای جیوانی لو سلسو غایب جام جهانی قطر غمگینی بزرگ خواهد بود. به گزارش TyCSports و روزنامه اوله، این هافبک نمی تواند در جام جهانی در کنار لیونل مسی باشد.

ارلینگ هلند؛ منچستر سیتی – نروژ
در لیگ برتر انگلیس، ستاره منچسترسیتی با گلزنی های بی وقفه خود رکورد پس از شکست را می شکند. اما در جام جهانی بازیکن سابق دورتموند محکوم به تماشا است. در گروه G مقدماتی، نروژ تنها پس از هلند و ترکیه سوم شد و شانس صعود به مرحله نهایی این رقابت ها را از دست داد تا استعدادهای گمشده این دوره از مسابقات به حساب بیاید.

پائولو دیبالا؛ رم – آرژانتین
دیبالا ستاره رم برای همراهی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی قطر با خطر جدی مواجه شده است. در جریان برتری 2-1 تیم باشگاهی اش و در حالی که گل پیروزی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، از ناحیه ران آسیب جدی دید و به احتمال زیاد در سال 2022 بازی نخواهد کرد و این یعنی پایان رویای او برای حضور در جام جهانی. .

ریس جیمز; چلسی – انگلیس
این خبر برای تیم ملی ایران که در قطر با انگلیس هم گروه است اهمیت زیادی دارد. مدافع راست چلسی از ناحیه زانو مصدوم است و می تواند جام جهانی را هم فراموش کند. به گزارش اتلتیک، گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی سه شنبه شب تلفنی به این بازیکن 22 ساله گفت که به مسابقات قطر دعوت نخواهد شد.

پیر امریک اوبامیانگ؛ چلسی – گابن
مهاجم چلسی نتوانست با تیم کشورش در دور دوم مقدماتی آفریقا شانس قهرمانی پیدا کند. در پایان با هفت امتیاز کمتر از مصر به عنوان سرگروه در رده دوم جدول قرار گرفتند. این بازیکن 33 ساله در اردیبهشت ماه پس از 72 بازی ملی و 30 گل از تیم ملی خداحافظی کرد و او را با نوستالژی جام جهانی همراه کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کمتر ستاره ای به دلیل مصدومیت این اتفاق فوتبال خود را از دست داد، اما هستند بازیکنانی که به دلایل مختلف شانس حضور در قطر را از دست دادند که در این گزارش به آنها می پردازیم.

دیگو جوتا؛ لیورپول – پرتغال
ستاره لیورپول بهای سنگینی برای برتری این تیم مقابل منچسترسیتی پرداخته است. این بازیکن پرتغالی از ناحیه پا دچار مصدومیت شدید شد و چند ماه از میادین دور خواهد بود. یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از این اتفاق غم انگیز برای ستاره تیمش ابراز ناراحتی کرد و گفت: واقعا خبر خوبی برای دیگو نیست.

بونا سر; بایرن مونیخ – سنگال
نیمکت دائمی بایرن مونیخ امید زیادی به همراهی تیم ملی سنگال در جام جهانی قطر داشت. با این حال، در ماه سپتامبر، این بازیکن 30 ساله به دلیل مشکلات مداوم تاندون کشکک مجبور به جراحی زانو شد و به همین دلیل برای تمام نیم فصل اول از میادین دور بود.

جورجینو وینالدوم; رم – هلند
هلند هم ضعیف وارد مسابقات می شود. به هر حال، جورجینیو واینالدوم در سال های اخیر همیشه در ترکیب اصلی لاله ها حضور داشته است، اما شکستگی پایش در ماه آگوست به این معناست که جام جهانی به پایان رسیده و او در لیست غایبان قطر نیز حضور خواهد داشت.

سادیو مانه; سنگال – بایرن مونیخ
بدترین چیزی که سادیو مانه از آن می ترسید اتفاق افتاده است. ستاره سنگالی در پیروزی 6-1 بایرن مونیخ مقابل وردربرمن از ناحیه همسترینگ آسیب دید تا به رویای خود در جام جهانی پایان دهد.

محمد صلاح؛ لیورپول – مصر
ستاره لیورپول همچنین باید جام جهانی را از تلویزیون تماشا کند زیرا مصر در بازی حساس پلی آف جام ملت های آفریقا مقابل سنگال در ضربات پنالتی شکست خورد. از قضا سادیو مانه، هم تیمی او در آن زمان که اکنون به دنبال گلزنی برای بایرن مونیخ است، مقابل او در ترکیب سنگال قرار گرفت و در نهایت مانه توانست به تیم کشورش صعود کند و صلاح به رهبری کی روش. او شانس حضور در قطر را از دست داد.

بن چیلول؛ چلسی – انگلیس
به جز جیمز، انگلیس مدافع کناری دیگری نخواهد داشت. چیلول بازیکن چلسی بدون تماس با حریف مصدوم شد! گراهام پاتر سرمربی چلسی امید چندانی به حضور این بازیکن در جام جهانی ندارد چرا که این بازیکن از ناحیه تاندون آشیل آسیب دید و باشگاه چلسی نیز غیبت او در این رقابت ها را تایید کرده است.

قایق های بادبانی الکسیس; میلان – بلژیک
بدترین خبر برای وینگر 23 ساله میلان پس از پارگی رباط داخلی زانو، این خواهد بود که او قطعا حضوری در جام جهانی قطر نخواهد داشت. میلان امیدوار است تا سه ماه آینده دوباره این بازیکن جوان را در شرایط بازی داشته باشد و به این ترتیب نتواند تیم کشورش را در قطر و جام جهانی همراهی کند.

نگولو کانته; چلسی – فرانسه
هافبک چلسی تحت عمل جراحی همسترینگ قرار گرفته و مدت ها در باشگاه چلسی غایب بوده است. در این شرایط حضور در جام جهانی قطر و رویای رسیدن به دومین قهرمانی متوالی احتمالی این بازیکن نیز به این ترتیب به پایان رسید.

فیلیپ کوتینیو؛ ویلا استون – برزیل
هافبک ستاره استون ویلا جام جهانی را از دست خواهد داد. این بازیکن برزیلی از ناحیه چهار سر ران مصدوم شده و 7 تا 10 هفته از میادین دور خواهد بود. این بازیساز و طراح پیش از این به دلیل فرم نداشتن و ظاهر منظمش در تیم باشگاهی برای ورود به تیم ملی با مشکل مواجه بود، اما اکنون مصدومیت باعث از دست رفتن شانس بازی در قطر برای این بازیکن 30 ساله شده است.

این در حالی است که فرانسه با یک بحران بزرگ، انگولو کانته، رافائل واران و کیمپمبه را به عنوان ستاره های مصدوم در قطر ترک خواهد کرد.

رافائل واران؛ منچستریونایتد – فرانسه
به جز کانته، یکی دیگر از مدافعان سرشناس فرانسوی قرار است جام جهانی را از دست بدهد. پس از آسیب دیدگی شدید عضلانی مقابل چلسی، او با چشمان آبریزش تعویض شد که نشان دهنده پایان امیدهای او در جام جهانی بود. اما طبق آخرین گزارش این تیم، هنوز امیدی وجود دارد. اگرچه واران قبل از جام جهانی برای یونایتد بازی نمی کند، اما انتظار می رود دوشنبه آینده به فرانسه سفر کند، البته مشروط بر اینکه دیدیه دشان او را برای حضور در جام جهانی دعوت کند.

ریاض محرز; منچسترسیتی – الجزایر
هافبک الجزایر و منچسترسیتی مانند مصر در بازی سرنوشت ساز دور سوم شکست خورد. حریف این تیم کامرون بود که توانست با زدن گل خارج از خانه الجزایر را شکست داده و به جام جهانی راه یابد. به این ترتیب، سال 2014 تنها حضور محرز در جام جهانی بود، در حالی که او تنها در اولین بازی مقابل بلژیک مورد استفاده قرار گرفت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

لوکاس نمچا; ولفسبورگ – آلمان
شرایط برای هانسی فلیک سخت تر شده و سرمربی آلمانی نمی تواند از لوکاس نمچا سودی ببرد و این بازیکن در جریان پیروزی 2 گله تیمش مقابل دورتموند از ناحیه تاندون کشکک زانوی راست آسیب دید. بنابراین او جام جهانی قطر را هم از دست داد.

آرتور ملو؛ لیورپول – برزیل
لیورپول باید برای مدت طولانی بدون هافبک برزیلی کار کند. آرتور ملو از ناحیه عضله آسیب دید و نیاز به عمل جراحی داشت. گفته می شود که این بازیکن 26 ساله سه تا چهار ماه دیگر در باشگاه حضور نخواهد داشت.

روملو لوکاکو؛ اینترمیلان – بلژیک
اینترمیلان اعلام کرد که این بازیکن 29 ساله بلژیکی در جریان بازگشت به میادین مقابل ویکتوریا پلژن از ناحیه ران پای چپ آسیب دیده است. رسانه های ایتالیایی انتظار دارند که لوکاکو تا سال آینده نمی تواند برای اینتر به زمین بازگردد. از این رو حضور در جام جهانی بسیار مشکوک و مبهم است، بنابراین بلژیک نیز با یک غایب معروف وارد قطر خواهد شد.

جانلوئیجی دوناروما – پاری سن ژرمن – ایتالیا
همانطور که داوید آلابا تجربه حضور در جام جهانی با اتریش را به دست نیاورده است، دروازه بان ایتالیایی نیز هنوز فرصتی برای حضور در تیم ملی این کشور در جام جهانی پیدا نکرده است. شکست در مرحله مقدماتی جام جهانی برای ایتالیا تکان دهنده تر بود، زمانی که آنها با شکست 1-0 مقابل مقدونیه شمالی در مرحله نیمه نهایی پلی آف، تیم جام جهانی را برای دومین بار متوالی از میدان خارج کردند.

پل پوگبا؛ یوونتوس – فرانسه
سه هفته مانده به جام جهانی قطر، دیدیه دشان که تیمش را برای تکرار قهرمانی در این رقابت ها آماده می کرد، با خبرهای بدی روبه رو شد؛ پل پوگبا، هافبک ستاره تیمش به دلیل مصدومیت شرایط همراهی با فرانسه را از دست داد.

زلاتان ابراهیموویچ; میلان – سوئد
ستاره دیگری که در جام جهانی غایب است؛ وی به دلیل دو اتفاق شرایط حضور در این مسابقات را به کلی از دست داد. ابتدا به این دلیل که سوئد 0-2 مقابل لهستان شکست خورد و با سبقت گرفتن از این حریف نتوانست به فینال برسد. دوم اینکه این بازیکن 41 ساله به دلیل مصدومیت مدت زیادی از میلان دور بوده است.

فلورین نیهویس; گلادباخ – آلمان
یک هافبک 25 ساله دیگر در آلمان مصدوم شد. او از مدت ها قبل به دلیل پارگی رباط صلیبی برای حضور در جام جهانی قطر مصمم بود. محمود داهود بازیکن سوری الاصل آلمانی به دلیل اینکه به دنبال مصدومیت تحت عمل جراحی کتف قرار گرفت، دیگر در این تیم مصدوم نیست و نمی تواند در جام جهانی شرکت کند.

آلوارو موراتا؛ اتلتیکو مادرید – اسپانیا
مهاجم اتلتیکو مادرید در باخت 3-2 مقابل اف سی کادیز از ناحیه مچ پا آسیب جدی دید و احتمالا جام جهانی قطر را از دست خواهد داد. در بیانیه اول اتلتیکو آمده بود که موراتا از کمبود بافت نرم در مچ پا رنج می برد که به طور معمول او را برای چند هفته از میادین دور می کرد.