این بازیکن 28 ساله کمتر از 5 بازی خوب برای لیورپول داشته است

بیشتر بخوانید: نماینده مک آلیستر پروازهای خود را برای لیورپول رزرو می کند زیرا به پایان حرکت نزدیکتر می شود – گزارش

ممکن است مواردی از ویدئوها و نکات برجسته در آینده وجود داشته باشد که این بازیکن 28 ساله جادویی برای باشگاه بعدی خود تولید می کند، اما همه ما بهتر از همه می دانیم، این خیلی به ندرت دیده می شد.

ترک با انتقال آزاد احتمالاً تضمین کننده این واقعیت است که گینه ای یکی از شکست های مهم ما در نقل و انتقالات تحت سرمربی فعلی ما بوده است، اما این بدان معنا نیست که او استعدادهای خود را ندارد.

https://www.empireofthekop.com/2023/05/26/paul-merson-five-games-liverpool/ منبع:

با میانگین 25 بازی در فصل از زمان ورود او، شماره 8 ما چندان قابل اعتماد نبوده است و این در نهایت میراث او برای باشگاه خواهد بود – علیرغم این واقعیت که او در طول اقامتش هر جامی را که به او پیشنهاد شده بود، برد.

معرفی کتاب: عبور از پارک با استیو مک ماهون و کوین شیدی 🔴🤝🔵

مطمئناً این موردی نیست که این بازیکن 55 ساله سخنان خود را زیر پا بگذارد، زیرا او در طول پنج سال حضورش در مرسی ساید که در تیم یورگن کلوپ بازی می کرد، ضربه کوبنده ای به میراث نبی کیتا وارد کرد.

او بازیکن با استعدادی است، اما فکر نمی‌کنم تا به حال 20 بازی متوالی برای قرمزها انجام داده باشد، نمی‌دانم چرا اتفاقاتی برای او در آنفیلد رخ نداده است.

نوشتن برای Sportskeedaبازیکن سابق آرسنال گفت: در مورد کیتا، من می توانم روی یک دست تعداد بازی های خوبی که او برای لیورپول انجام می دهد حساب کنم.

قرار است تابستانی پر از فعالیت های نقل و انتقالاتی برای قرمزها باشد، اما پل مرسون روی مردی تمرکز کرده است که دوران حرفه ای او در آنفیلد کمتر تحت تأثیر قرار گرفته است، که منجر به گزارش نسبتاً کوبنده ای شد.