این برد برای استقلال مهمتر از نان شب بود


سعید مراغه چیان بازیکن سابق استقلال در گفت و گو با خبروشی درباره پیروزی استقلال مقابل آلومینیوم در اراک اظهار داشت: با توجه به نتیجه تساوی در بازی قبلی مقابل مس رفسنجان و از دست دادن دو امتیاز این دیدار. ، این پیروزی نان شب استقلال است، واجبتر بود. چرا که رقیب اصلی تیم ما در فرم بسیار خوبی قرار دارد و حالا می بینیم که پی در پی در مسابقاتش پیروز می شود.

وی افزود: بردهای اخیر تیم پرسپولیس و نزدیک شدن این تیم به سمت بالای رده بندی شرایط را برای استقلال حساس کرده است. همانقدر که می بینیم تیم هایی مثل سپاهان و تراکتور هر از چند گاهی امتیاز از دست می دهند و فاصله شان با رده بندی بیشتر می شود اما پرسپولیسی ها این هفته ها خوب کار کرده اند و با سرمربی جدید خود به سرعت به صدر جدول رده بندی رسیدند. مراقب باشیم امتیاز از دست ندهیم. اما در فاصله 7 هفته تا پایان قهرمانی و کسب 21 امتیاز، هرگز نباید فکر کنیم که سپاهان و تراکتور خارج از رقابت هستند، مخصوصا تراکتورسازی که با آنها بازی رو در رو داریم.

بازیکن سابق استقلال درباره بازی آن تیم مقابل آلومینیوم خاطرنشان کرد: با توجه به سبک فوتبال مجتبی حسینی و تیم هایش، انتظار می رفت استقلال در اراک دچار مشکل شود اما اتخاذ تاکتیک های خوب سرمربی این تیم باعث شد تا لایه های دفاعی حریف به وجود بیاید. تا با هوشیاری یک مهاجم خارجی شکست بخورد و در نهایت گل بزند.

مراغه چیان درباره هم بلانکو گفت: اگرچه این بازیکن در نیم فصل هیچ گلی به ثمر نرساند و فقط در طول بازی او را دیدیم، اما مشخصا اکنون در تلاش برای ایجاد موقعیت های گلزنی است. استقلال در انتهای خط حمله خود به چنین فوتبالیستی نیاز دارد و در طول تاریخ این باشگاه همیشه چنین فوتبالیست هایی در انتهای خط حمله استقلال بوده اند که کار را در محوطه جریمه حریف تمام می کنند. فکر می کنم موتور رتبه بندی این بازیکن به موقع روشن شد.

این برد برای استقلال مهمتر از نان شب بود

مراغه چیان افزود: از توانایی های خوب این بازیکن می توان به توانایی او در حمله اشاره کرد که در دیدار قبل شاهد بودیم که او یک گل دیگر با ضربه سر به ثمر رساند. اگر سایر بازیکنان استقلال مثل ابوالفضل جلالی یا مهرداد محمدی به گلزنی این بازیکن کمک کنند، قطعا می تواند در هفته های آینده مشکلات استقلال را حل کند و مشکلات گلزنی ما را حل کند.

این پیشکسوت آبی پوشان درباره نیمه دوم این دیدار توضیح داد: در نیمه دوم طبیعتا استقلال بازی تدافعی تری انجام داد چون در خانه حریف بازی می کردیم و آنها یک گل پشت سر ما بودند اما دیدیم که استقلالی ها استادانه کار کردند. در این منطقه و هرگز به حریف خود اجازه نزدیک شدن به دروازه را ندادند. در یکی دو مورد که نزدیک شدند، حضور سیدحسین حسینی به ما کمک کرد که دروازه مان را بسته نگه داریم.

وی ادامه داد: با این سه امتیاز خارج از خانه همچنان شرایط برای ما در بالای جدول خوب است اما با توجه به دیدارهای مهم پیش رو به ویژه دیدار با تراکتورسازی بعد از شمس آذر، نباید لغزشی در مسیر ما وجود داشته باشد. چون پرسپولیس می تواند متجلی شود و بعد کار سخت می شود.

مراغه چیان در پایان با اشاره به انتقاد اخیر نکونام از وضعیت فعلی باشگاه و گلایه وی از تیم مدیریتی گفت: از مجموعه مدیریت باشگاه می خواهیم شرایط تیم باشگاه را درک کرده و از هرگونه تنش پرهیز کنند. و ناآرامی در استقلال تا این تیم بتواند به خواسته های میلیونی پاسخ دهد و هوادار را به واقعیت تبدیل کند. نگذارید مدیریت باشگاه استقلال را از قهرمانی باز دارد. این روزها روزهای حساسی است که همه باید دست به دست هم دهیم تا چیزی نتواند استقلال را از مسیر خارج کند.

بیشتر بخوانید: دختر جیمی جامپ استقلالی از بازیکن مورد علاقه اش یادگاری گرفت/فرار پیروزمندانه به سکوها + عکس و فیلم



سرویس داخلی اخبار فوتبال