این تراکتور به فکر تیم ملی نیست (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رضا اسدی تا پایان هفته ششم یکی از بهترین های لیگ برتر بود و داغ ترین بازیکن تراکتور محسوب می شود. او به دلیل عملکرد خوبش به تیم ملی هم دعوت شد اما در فهرست نهایی کی روش جایی پیدا نکرد و به تبریز بازگشت.


سرویس خبر شماره: 1844931
01 مهر 1401 ساعت 10:11 |
4.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

اسدی در بازگشت به تبریز مصمم و با انگیزه؛

اگرچه او از لیست نهایی کی روش برای تیم اتریشی کنار گذاشته شد، هافبک تراکتوری ها انگیزه زیادی برای حضور در جام جهانی دارد.

این تراکتور به فکر تیم ملی نیست (تصویر)

البته به جز اسدی در بین بازیکنان تیم تراکتورسازی، بازیکنان دیگری مانند محمدرضا اخباری و کاوه رضایی نیز هستند که به حضور در تیم ملی امیدوارند اما با توجه به تعداد بازیکنان در پست های این سه بازیکن، به نظر می رسد شانس اسدی بیشتر از آنها باشد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

هافبک تراکتوری ها پس از ناکامی در پیوستن به تیم ملی در اردوی اتریش، زیر نظر قربان بردیف تمرینات تدارکاتی تیم تراکتورسازی را در تبریز انجام می دهد.
او انگیزه زیادی دارد تا کی روش را راضی کند و در مدت زمان کوتاه باقی مانده یکی از مسافران قطر باشد.

تیم تراکتورسازی در حال حاضر نماینده ای در تیم ملی ایران ندارد اما حجت حقوردی یکی از بازیکنان این تیم که در تیم ملی آذربایجان توپ می زند شب گذشته در ثانیه های پایانی موفق به کسب امتیاز سه گل شد. . کاری که اسدی در این فصل دو بار برای تراکتورسازی انجام داده بود و حالا در غیاب او حق وردی در صحنه ملی تکرار کرده است.