این تیم با پرسپولیس دوست صمیمی است!



پرسپولیسی‌ها که در هفته‌های اخیر نتایج بسیار خوبی با اسمار کسب کرده‌اند، قبل از شروع دیدارهای این هفته خود را با یک شروع خوب می‌بینند و امیدوارند با ادامه روند خوب خود بتوانند با پشت سر گذاشتن استقلال دوباره به قهرمانی برسند. ملوان حریف فعلی پرسپولیس نیز فصل فوق العاده ای را با تارتار سپری می کند و در دومین سال حضور خود پس از بازگشت به لیگ برتر نتایج بسیار خوبی کسب کرده است. با این حال ملوان را می توان نزدیک ترین دوست پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر دانست.

در تاریخ لیگ برتر تیم پرطرفدار انزلی دو بار قهرمانی را به پرسپولیس داد، پس سرخپوشان همیشه قدردان این تیم باشند. استقلال در لیگ اول تا هفته گذشته با دو امتیاز برتری پرسپولیس را داشت و به لطف تفاضل گل بهتر حتی با تساوی هم قهرمان می شد. اما آبی ها در انزلی مغلوب ملوان شدند و به این ترتیب پرسپولیس با پیروزی مقابل فاجرسپاسی به دیدنی ترین شکل ممکن قهرمان لیگ برتر شد.

دومین هدیه ملوانان مربوط به سال قبل بود. پرسپولیس، استقلال و سپاهان در مسیر خوبی قرار داشتند اما در هفته های پایانی شانس استقلال به حداقل رسید. ملوان در اصفهان سپاهان پر مهره را شکست داد و پرسپولیس با غلبه بر حریف خود به قله رسید و در نهایت قهرمانی لیگ برتر را جشن گرفت. ضمن اینکه ملوان در بازی رفت فصل قبل موفق شد از سپاهان امتیاز بگیرد تا در مجموع 5 امتیاز از این تیم بگیرد. همچنین ملوان در هر دو بازی برگشت فصل گذشته مقابل پرسپولیس شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اولین تجربه سرمربیگری سیدجلال حسینی در پرسپولیس/ کارت قرمز آرزوی سوپرمن را برآورده کرد!



سرویس داخلی اخبار فوتبال