این تیم هرگز از قهرمانی خسته نمی شود!

جدال تیم های اول و دوم جدول مثل همیشه حساسیت های خاصی داشت، دربی کرمان که قطب فوتبال بانوان ایران است از ورزشگاه امام علی شهر سیرجان آغاز شد، جایی که قبل از خاتون با شروع این بازی 31 امتیاز و اختلاف سه امتیازی داشت و نسبت به حریف قدرتمند خود در صدر جدول قرار داشت و سیرجانی ها می خواستند با پیروزی در این بازی اختلاف امتیاز را از بین ببرند و به صدر جدول بازگردند. جدول. اگرچه نیمه اول این بازی مساوی پیش رفت و در پایان هر دو تیم با نتیجه 1-1 به رختکن رفتند، اما در نیمه دوم این بازی چهار بار دیگر توپ از خط دروازه هر دو تیم عبور کرد و این اتفاق افتاد. در نهایت خاتون که با زهرا هت تریک کرد، تک گل قنبری و مونا حمودی با نتیجه 4 بر 2 از سد حریف سیرجانی گذشت. زننده دو گل شهرداری سیرجان در این دیدار افسانا چترانور بود که در حال حاضر با شانزده گل در جایگاه نخست جدول گلزنان قرار دارد.

بازی سپاهان و زارع باتری سنندج به دلیل پیش بینی احتمالی برف از ساعت 12 یک ساعت زودتر آغاز شد و هر دو تیم در 20 دقیقه ابتدایی به گل رسیدند، دروازه زهرا آسیب دید، بازی به دلیل برف و نامشخص بودن خطوط زمین متوقف شد. ، و پس از حدود یک ساعت و رنگ آمیزی مجدد خطوط زمین، هر دو تیم به زمین بازگشتند. در نهایت با وجود چالش های عجیب این دیدار، سپاهانی ها با خطای مدافع حریف گل دوم خود را به ثمر رساندند و این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود شاگردان مریم ایراندوست در سپاهان مقابل خاتون به پایان رسید. بم، سپاهان 30 امتیازی شد و با یک پله صعود به رده دوم جدول رده بندی صعود کرد.
مارین 3-0 کیان نیشابور (انضباطی)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هفته دوازدهم لیگ برتر بانوان از ساعت 23 امروز با بازی سپاهان مقابل زارع باتری آغاز شد و همه چیز تحت تاثیر دربی پرحاشیه کرمان بین دو تیم شهرداری سیرجان و خاتون بم قرار گرفت. سپاهان دیگر مدعی قهرمانی نیز امیدوار بود به دربی کرمان بازگردد تا به بالای جدول نزدیک شود.

1791519

خاتون بام 2-4 شهرداری سیرجان

سپاهان 2-1 کولتیواتور باطری سنندج

نتایج کامل پنج دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر بانوان به شرح زیر است.

خاتون در مهمترین دیدار فصل پیروز شد و برد آنها سپاهان را در جدول رده بندی لیگ برتر بانوان یک پله صعود کرد.

این تیم هرگز از قهرمانی خسته نمی شود!


سرویس خبر شماره: 1864704
24 ژانویه 1401 @ 7:06 ب.ظ
3.5 هزار |

0نقطه نظر

خاتون برد، سپاهان صعود کرد

در دیگر بازی هفته دوازدهم که قرار بود بین دو تیم کیان نیشابور و ملوان بندر انزلی برگزار شود، شاگردان سهیلا جعفری در تیم کیان نیشابور برای دومین بار در این فصل مقابل حریف خود حاضر نشدند تا به نتیجه برسند. این دیدار سه گل است که باید صفر به سود شاگردان معصومه جهانچی در تیم ملوان اعلام شود. لازم به ذکر است از آنجایی که کیان در نیم فصل یک بار از بازی با خاتون بم کنار کشیده بود، طبق قوانین سازمان لیگ احتمالا از لیگ برتر کنار گذاشته شده است. گذاشته خواهد شد

خاتون بام 2-4 شهرداری سیرجان
سپاهان اصفهان 2-1 طبل تهیه کننده سنندج
ایساتیس کاران فارس 2-0 بادرود تهران
پیکان 2-1 پالایش گاز ایلام
ملوان بندرانزلی 3-0 کیان نیشابور (حکم انضباطی)

1791518



مجله اخبار فوتبال داخلی