این تیم پرسپولیس در دربی است

مرتضی پورعلیگنجی
پورعلی به عنوان ستاره نقل و انتقالات تابستانی به پرسپولیس پیوست و به خصوص در 9 بازی اخیر او ستاره خط دفاعی پرسپولیس بوده است. مرتضی با هوش بالا و توانایی ویژه یک مدافع تمام عیار برای پرسپولیس به حساب می آید که کم اشتباه می کند و زحمت می کشد، در خط دفاعی این تیم می درخشد و حالا برای سومین بار باید مهاجمان بهترین خط حمله را مهار کند. لیگ برتر

1881430

بازیکنان پرسپولیس را یکی یکی بررسی می کنیم:

سروش رفیعی
هافبک شماره 7 سرخپوشان امسال در همه بازی ها نقش بسزایی داشته و می تواند یکی از تغییرات اساسی برای پرسپولیس باشد. بازیگوشی سروش تماشای پرسپولیس را به آرامش و وقار خاصی رساند. علاوه بر این، او سعی کرد به دفاع اضافه کند و دوندگی خود را افزایش دهد. پرسپولیس امیدوار است سروش در بازی پایانی فصل نیز مانند سایر بازی های امسال درخشان باشد.

1881438

علیرضا بیرانوند
دروازه بان شماره یک پرسپولیس و تیم ملی در اولین فصل قرمزها در قفس عملکرد درخشانی داشت و به گفته بسیاری از پیشکسوتان این تیم، یحیی مهره اصلی پیروزی در دربی محسوب می شود. بیرانوند 18 کلین شیت در لیگ برتر دارد و دستکش طلا را هم به دست آورد اما جالب اینکه در جام حذفی نتوانست دروازه خود را بسته نگه دارد.

1881424

مهدی ترابی
ترابی موثرترین بازیکن این فصل پرسپولیس بوده است. ترابی در بازی قبل یک پنالتی گرفت و در صحنه گل دوم نیز موثر بود. او که می توان از او به عنوان یک فوق ستاره یاد کرد در دربی قبلی یک پاس گل مهم به عیسی داد و حالا باید دید در این دربی چه خواهد کرد.

اما نکته مهم در ترکیب پرسپولیس این است که یحیی تغییرات زیادی در ترکیب سال جدید ایجاد نکرد و تقریبا می توان بازیکنان اصلی او را برای بازی با استقلال حدس زد.. شاید حدس زدن لیست 20 نفره ارتش سرخ برای این مسابقه سخت باشد که به جز سیامک نعمتی، یکی از مهاجمان این تیم از لیست خارج خواهد شد.

ترکیب پرسپولیس برای دربی احتمالاً تغییری نسبت به قبلی خواهد داشت

این تیم پرسپولیس در دربی است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم پرسپولیس با وجود نداشتن بازیکن محروم در این بازی به مصاف استقلال می رود و تنها در غیاب لئاندرو پریرا به مصاف یحیی گل محمدی ترکیب نسبتاً کاملی از بازیکنان بزرگسال و چند نفر از امید و امید می رود. جوانان را در اختیار داشته باشند.

گفت صادقی
آخرین گل پرسپولیس با پاس گل او به ثمر رسید. صادقی در لیگ بیست و دوم مهره ای خطرناک، سریع و تکنیکی بود و توانست جلوی سیامک نعمتی و امید عالیشاه جای خود را در ترکیب اصلی پیدا کند. فراموش نکنید که پرسپولیس در دوئل نقل و انتقالات با او قرارداد امضا کرد و حالا وقت آن است که سعید ارزش های خود را بیشتر نشان دهد.

1881437


سرویس خبر شماره: 1940899
9 ژوئن 1402 ساعت 13:31 |
11.3 هزار |

5نقطه نظر

ما آماده فتح سه گانه هستیم

وحید امیری
لیدر و کاپیتان زمین پرسپولیس کسی نیست جز شماره 19 امیری به جز مدتی که به دلیل عمل جراحی در زمین غایب بود، ستون اصلی پرسپولیس بوده است. او در پست هافبک چپ، هافبک چپ و مهاجم بازی کرده است و اکنون در پست دفاع فوروارد موثرترین بازیکن ممکن پرسپولیس به حساب می آید.

1839512

گئورگی گلسیانی
مدافع گرجستانی قرمزها بعد از بیرانوند باثبات ترین بازیکن سرخ ها بوده است. در کمال تعجب، گیورگی به دلیل عملکرد خوبش در ضربات پنالتی، بهترین گلزن قرمزها در این فصل محسوب می شود. او در بازی رفت دو گل هم به استقلال زد، اما چیزی که او را متمایز می کند، خط دفاعی اوست که این بازیکن را در جمع مدافعان درخشان قرار می دهد.

1881429

علی نعمتی
مدافع چپ دست پرسپولیس در این فصل فراز و نشیب های زیادی داشته اما حالا مهره مورد نظر یحیی شده و تخیلش را در سمت چپ رها کرده تا امیری را به خط مقدم بفرستد. نعمتی در دربی قبلی درخشان و پرتلاش ظاهر شد و حالا امیدوار است علاوه بر عملکرد خوب در دفاع، دروازه حریفان سنتی مانند شهرورد 98 را نیز باز کند.

1881439

به طور کلی، یحیی به احتمال زیاد علیرضا بیرانوند را در دروازه خواهد داشت و جلوتر از او مدافعان میانی گئورگی گلسیانی و مرتضی پورعلیگنجی هستند. علی نعمتی در سمت چپ ثابت شده، دانیال در سمت راست خوش درخشیده، سرلک در هافبک دفاعی مهره تاثیرگذار است و سروش به بازیساز اصلی این روزها تبدیل شده است. سعید صادقی و مهدی ترابی هافبک های پرسپولیس هستند و وحید امیری و عیسی آل کثیر به عنوان بازیکنان مورد علاقه یحیی دیده می شوند.

میلاد سرلک
سرلک در این فصل 26 بار برای پرسپولیس به میدان رفته است تا یکی از بازیکنان ثابت تیم یحیی گل محمدی باشد. سرلک ضربان قلب خط مرکزی پرسپولیس را دارد و مهره اصلی تیم یحیی است. با توجه به پایان قرارداد، شاید این آخرین بازی سرلک باشد و او امیدوار است در این بازی به پیروزی و قهرمانی برسد.

1881433

عیسی الکاثر
عیسی نویسنده گل سوم پرسپولیس در دیدار با هواداران است. نکته جالب اینکه مهاجم جنوبی سره پوشان در دو دیدار دیگر جام حذفی مقابل گل گهر و سپاهان نیز موفق به گلزنی شد تا بهترین گلزن سره پوشان در این رقابت ها باشد. او اکنون آماده است تا سومین گل خود را در دربی به ثمر برساند.

1881435



مجله اخبار فوتبال داخلی

دانیال اسماعیلی فر
دانیال با شش پاس گل دومین گلزن لیگ بیست و سوم این فصل است. او در دربی قبلی دعوای جالبی با مهدی قیدی داشت که حالا تقابل او با ستاره استقلال جالب و دیدنی خواهد بود. خیلی ها بر این عقیده هستند که اگر اسماعیلی فر بتواند قائدی را مهار کند، پرسپولیس گام بلندی برای قهرمانی در جام حذفی بردارد.

1881432

او تا به حال 7 گل برای پرسپولیس به ثمر رسانده است اما شاید الان زمان گلزنی در دربی باشد.

1881436