این جنگ جام نیست، جنگ گلزنی است!


سرویس خبر شماره: 1869355
19 فوریه 1401 @ 5:49 بعد از ظهر |
799

0نقطه نظر

افسانه، به دنبال انتقام از خاتون!

هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان در حالی برگزار شد که خاتون دو هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی را تایید کرد و در دو هفته آینده تقابل زهرا قنبری و افسانا چترانور برای عنوان قهرمانی توسط خانم گل ادامه خواهد داشت.

این جنگ جام نیست، جنگ گلزنی است!

دیدار تیم های پیکان و خاتون در ورزشگاه انقلاب کرج آغاز شد که پیش از شروع این دیدار خاتونیس با 41 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفت و پیکان با 24 امتیاز در رده ششم قرار گرفت. شاگردان مرضیه جعفری در شاگردان خاتون در اوایل بازی با هت تریک 9 دقیقه ای نگین زندی در دقایق 12، 20 و 23 از حریف خود پیش افتادند. در ادامه این دیدار این خاتونی ها بودند که توانستند برتری خود را به حریف تحمیل کنند و نیمه اول را با نتیجه 5 بر یک به پایان برسانند. با شروع نیمه دوم این ناگین زندی بود که توانست برای چهارمین بار دروازه پیکان را باز کند، سپس زهرا قنبری هت تریک کرد و دو گل مونا حمودی و فاطمه گرهلی باعث پیروزی شبانه خاتونی ها شد. خاتونی با پیروزی در این دیدار نهمین جام خود را در پانزده دوره لیگ به دست آورد و دو دیدار بعدی این تیم تشریفاتی خواهد بود.

پیکان البرز 1-9 خاتون بام

شهرداری سیرجان 6-1 ایساتیس کاران فارس

نتایج هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان به شرح زیر است:
پیکان البرز 1-9 خاتون بام
شهرداری سیرجان 6-1 ایساتیس کاران فارس
پالایش گاز ایلام 2-0 ملوان بندرانزلی
کیان نیشابور 0-3 سپاهان اصفهان (انضباطی)



مجله اخبار فوتبال داخلی سیرجانی ها که در هفته دوازدهم به خاتون در یک مسابقه پرمخاطب شکست خوردند، دچار ناکامی های متعددی از جمله تغییر فهرست شدند. آنها پس از باخت هفته چهاردهم مقابل بادرود ته جدولی و تساوی هفته گذشته مقابل ملوان، در سومین بازی خود که با هدایت سرمربی جدید این تیم برگزار شد، موفق شدند پیروزی پر گلی را کسب کنند. آنچه در این بازی به چشم می خورد، گل افسانا چترانور است که پس از ناکامی های اخیر شاگردان سیرجانی موفق به گلزنی نشد. چترانور در این دیدار دوباره با گللات برای کسب عنوان خانم گل به رقابت پرداخت و در حال حاضر با 21 گل زده با زهرا قنبری مهاجم تیم خاتون در صدر جدول رده بندی قرار دارد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که ظهر امروز هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان آغاز شد، دیدار تیم های زارع باتری سنندج و بادرود تهران به دلیل بارش برف لغو شد و بازی سپاهان نیز به دلیل عدم برگزاری بازی انجام نشد. حذف کیان نیشابور از جدول رده بندی از این رو شش تیم دیگر قرعه کشی شده در سه دیدار به مصاف هم رفتند که در مهم ترین دیدار این هفته خاتون در ورزشگاه انقلاب کرج میهمان تیم پیکان بود. خاتونی برای تثبیت عنوان قهرمانی خود در پانزدهمین دوره لیگ باید در سه دیدار بعدی پیروز می شد و در نهایت موفق شد یک پیروزی پرگل مقابل این تیم کسب کند.