این حضور مستقل در قطر بی پروا نمی شود

عملکرد خوب مهدی پور در فصل گذشته باعث شد دراگان اسکوچیچ این بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کند و در کنار آن 2 بازی مقابل کره جنوبی و لبنان انجام داد. تغییرات روی نیمکت تیم ملی باعث نشد این بازیکن از لیست اولیه سرمربی جدید حذف شود.

مهدی پور حالا به خوبی می داند که چند ماه حساس و نفس گیر تا شروع جام جهانی در پیش دارد. بازیکن اصفهانی در آخرین لیست دعوت شده از سوی سرمربی پرتغالی تلاش می کند تا به لباس تیم ملی برسد و راهی قطر شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از مهره های کلیدی فرهاد مجیدی در فصل گذشته مهدی مهدی پور بود که توانست در میانه میدان کار بزرگی را بر عهده بگیرد و به یکی از مهره های اصلی خط هافبک استقلال تبدیل شود. کاری که در این فصل ادامه داشته و این بازیکن یکی از افراد مهم در افکار ساپینتو است.

کارلوس کی روش در لیست اولیه ای که از بین بازیکنان داخل ایران انتخاب کرد، نام مهدی پور را به عنوان یکی از علاقه مندی های خود درج کرد، اما در نهایت به دلیل ترافیک زیاد در خط هافبک، زیر نام آن بازیکن خط کشیده شد.

مهدی مهدی پور در بازگشت از اردوی تیم ملی تمرینات خود را با جدیت بیشتری نسبت به قبل با آبی پوشان دنبال می کند.

این حضور مستقل در قطر بی پروا نمی شود

او همچنین در هفته های ابتدایی لیگ برتر برای تیم ساپینتو عملکرد خوبی داشت و به دنبال ادامه همان روند رو به رشد است. باید دید هفته های کلیدی و حساس آینده برای مهدی پور چگونه می گذرد اما آنچه مسلم است عزم بالای او برای گرفتن نظر مثبت به هر طریق قبل از رفتن به قطر است.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1844332
27 سپتامبر 1401 @ 23:12 |
9.8 هزار |

1نقطه نظر

هدف مهدی پور: حضور در جام جهانی