این دروازه بان از لیست نهایی تیم ملی متنفر است!

دروازه بان باتجربه تراکتورسازی بار دیگر در لیست نهایی تیم ملی قرار نگرفت تا این مشکل برای او تبدیل به کابوسی شود.

این دروازه بان از لیست نهایی تیم ملی متنفر است!


سرویس خبر شماره: 1942741
18 ژوئن 1402 در 5:14 ب.ظ
7.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

اخبار و باز هم کابوس حذف لحظه آخری

با تمام این اوصاف اخباری یکی از دروازه بان های معروف فوتبال ایران است که پیش از این نیز مشتریان خوبی در نقل و انتقالات لیگ برتری دارد. قرارداد او با تراکتور به پایان رسیده و هنوز برای آینده اش تصمیمی نگرفته است اما بی شک یکی از اولویت های امیر قلعه نویی برای چند دوره آینده است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

این دروازه بان 31 ساله که بازوبند کاپیتانی تراکتورسازی را بر بازو می بندد در مینی کمپ اخیر تیم ملی نیز حضور داشت و در بازی دوستانه روز گذشته نیز به میدان رفت اما در نهایت زمانی که لیست 25 نفره نهایی اعلام شد. ، نام او دیده نشده است، بنابراین یک بار دیگر کابوس حذف در آخرین لحظه به سراغش می آید.

اخباری در آستانه جام جهانی 2018 و 2022 نیز یکی از دروازه بان های مورد اعتماد کارلوس کی روش بود که در آخرین لحظات در لیست نهایی قرار نگرفت. جالب بود که کی روش چهار دروازه بان را برای جام جهانی 2022 به قطر برد اما هنوز خبری از آنها نبود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمدرضا اخباری یکی از دروازه بانان باتجربه فوتبال ایران است که در سال های اخیر به اردوهای تیم ملی دعوت شده است. اخباری اما در سال های اخیر با چالشی مکرر مواجه شده است، او همیشه در لیست اولیه تیم ملی حضور داشت اما در آخرین لحظات قبل از اعزام به تورنمنت ها و اردوها، خراش خورد!