این زن وارث بزرگترین امپراتوری فوتبال است

رافائلا پیمنتا به هشت زبان زنده تسلط دارد و در این صنعت بسیار شناخته شده و مورد احترام است. به عنوان مثال، او اخیراً توسط فیفا به یک کارگاه مشاوره برای مدیران برنامه دعوت شد و نماینده رایولا به عنوان سرمایه گذار در باشگاه کوچک خود در سانتا کاتارینا شد.

رافائلا پیمنتا، وکیل برزیلی و وینچنزو رایولا، پسر عموی مینو رایولا، مدیریت شرکت نقل و انتقالات رایولا را بر عهده خواهند گرفت.

دیگر وکلای مطرح رایولا، از جمله زلاتان ابراهیموویچ (میلان)، جانلوئیجی دوناروما (پاری سن ژرمن)، ماتیس دی لیخت (یوونتوس) و ماریو بالوتلی (آدانا دمیر اسپور) و غیره. انزو خواهد بود. در هر صورت با فوت مینو رایولا فعالیت این شرکت بزرگ نقل و انتقالات متوقف نخواهد شد. و مانند تابستان سال های گذشته باز هم نقش مهمی در انتقال بازیکنان بزرگ و نقل و انتقالات به تیم های دیگر خواهند داشت.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1822433 |
12 ارديبهشت 1401 ساعت 18:10 |
93,153 امتیاز خبر|

3نظرات

خبرهای خوبی در راه است؛

در داخل شرکت، انزو معمولا مسئول بررسی فعالیت ها و شرایط بازیکنان ایتالیایی یا بازیکنانی است که در ایتالیا بازی می کنند. با توجه به رابطه خوبی که انزو با سران تیم های باشگاهی این کشور دارد، این مسئولیت به او محول شد. از سوی دیگر، رافائلا مسئولیت عملیاتی ترین بخش شرکت مانند امور حقوقی و بروکراتیک را بر عهده دارد.

اما مهم ترین، او ارتباط بسیار خوبی با مشتریان مختلف دارد و به گفته نزدیکانش در مذاکرات بسیار محکم و صادقانه کار می کند. این دو اولین بار در سال 2003 در برزیل در جریان یک پروژه ساخت مدرسه فوتبال با هم آشنا شدند. طولی نکشید که این برزیلی حداقل در سه کار با مینو رایولا شریک شد. Maguire Tax & Legal در آمستردام، Sportman و UUNIQQ در موناکو.

با مرگ مینو رایولا، این وکیل در کنار وینچنزو رایولا، معروف به انزو، مذاکرات اصلی این گروه را در بازار تابستانی فوتبال اروپا برعهده خواهد داشت. دو انتقال انفجاری در حال انجام است: یکی پل پوگبا که قراردادش را با منچستریونایتد تمدید نمی کند و علاقه مند به انتقال به پاری سن ژرمن است و دیگری ارلینگ هالند که می خواهد دورتموند را به تیم دیگری ترک کند.

رافائلا متولد سائوپائولو و استاد سابق حقوق بین‌الملل در دانشگاه سائوپائولو، سال‌ها به‌عنوان دست راست مینو در انظار عمومی دیده می‌شود، به ویژه زمانی که پل پوگبا به منچستریونایتد منتقل شد. البته در برخورد با رسانه ها بسیار محتاط و باتجربه است، به ندرت مصاحبه می کند، در عکس های بسیار کمی ظاهر می شود و تقریباً هیچ اثری از او نیست.

مینو رایولا که شنبه گذشته در میلان درگذشت، میراث بزرگی در فوتبال جهان به جا گذاشت و مدیریت چند ستاره سرشناس را بر عهده داشت. امپراتوری ایجاد شده توسط تاجر ایتالیایی اکنون در دستان دو رفیق سابق خواهد بود: رافائلا پیمنتا، وکیل برزیلی، و وینچنزو رایولا، پسر عموی مینو.