این شش بازیکن استرس یحیی را بالا می برند

ساسان انصاری هم در پرسپولیس شرایطی مثل شهاب گردان داشت و هرگز تصور نمی کرد حضورش با پیراهن شماره 17 پرسپولیس اینقدر زودگذر باشد. او پس از سه هفته حضور در جمع قرمزها از این تیم جدا شد و در فصول اخیر با انگیزه ای متفاوت مقابل این تیم قرار گرفت تا شایستگی خود را به هواداران این تیم نشان دهد و باید دید این بار شرایط برای او چگونه پیش خواهد رفت. .

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تقابل یحیی گل محمدی و جواد نکونام از جنبه های مختلف دارای ویژگی ها و جذابیت هایی است که قطعا یکی از آنها حضور پرشمار پرسپولیسی ها در جمع فولاد خوزستان در این فصل خواهد بود.

مهدی هاشمی ناسب، مدافع و یاغی سابق سرخ ها نیز از جمله نیمکت نشینان فولاد خوزستان است که در فصول اخیر و مقابل پرسپولیس توجه زیادی را به خود جلب کرده است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

پرسپولیس و فولاد این هفته در شرایطی به مصاف هم می روند که در اولین بازی خود به عنوان مدعی در این فصل به تساوی رضایت دادند.

شهاب گردان که در تیم پرسپولیس کهکشانی ها حضور داشت پس از مدت کوتاهی مجبور به ترک اردوی این تیم شد و در فصول آخر در تیم های ذوب آهن و سپاهان فعالیت کرد. وحید حیدریه که حالا یکی از مهره های تاثیرگذار این تیم به حساب می آید، نتوانست فرصتی را که در پرسپولیس انتظارش را می کشید، بدست آورد و بعد از بازی با ملوان و بعدها فولاد، حالا یکی از مهره ها به حساب می آید. قرمزهای اهوازی.


سرویس خبر شماره: 1838453
آگوست 24, 1401 @ 3:58 ب.ظ
2.2 هزار |

1نقطه نظر

از خط دروازه تا خط جلو

احسان پهلوان جدیدترین بازیکن پرسپولیس در اردوی فولاد خوزستان است و کمتر کسی حتی یحیی گل محمدی جدایی او را پیش بینی می کرد. او که فصل گذشته توانسته بود در این تیم جا بیفتد و عملکرد بهتری داشت، با تصمیمی جنجالی و ناگهانی راهی اردوی فوتبال خوزستان شد و در حالی که گمان می رفت یکی از بازیکنان است، قراردادش را امضا کرد. منتظر تمدید او با این تیم باشید و همیشه پیراهن شماره 14 را بپوشید.

با این شرایط و با احتساب حضور 6 بازیکنی که در پرسپولیس در تیم فوتبال خوزستان به میدان رفتند، در دیدار این هفته مقابل شاگردان یحیی گل محمدی باید منتظر یک بازی هیجان انگیز و شاید جنجالی باشیم. البته سهم استقلالی های حاضر در ترکیب فولاد خوزستان کم نیست که در ادامه در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

فولاد این هفته در شرایطی در تهران به مصاف پرسپولیس می رود که شهاب گردان، وحید حیدریه، ساسان انصاری، سعید آقایی، احسان پهلوان و مهدی شیری به عنوان بازیکنان تاثیرگذار در این تیم حضور دارند و انگیزه زیادی برای این تقابل دارند. خواهد بود.

سعید آقایی که تجربه دو فصل حضور در پرسپولیس را دارد در پایان فصل گذشته شرایط سختی را پشت سر گذاشت و کناره گیری یا اولین تعویض هایش باعث شد تصمیم به تمدید قرارداد نکند و به همکاری با این تیم پایان دهد. شرایط برای مهدی شیری پیچیده تر است. او که با اخراجش در سوپرجام با انتقادهای بیشتری مواجه شد، با تصمیمی جنجالی از سوی یحیی در لیست مازاد قرار گرفت و با پیوستن به فولاد خوزستان دوران دیگری را دنبال کرد و روی دیگری از فوتبال تحسین شده خود را به نمایش گذاشت که در آن زمان هم شد. سرمربی