این فدراسیون فوتبال برای خودت؛ من دیگر نیستم!


سرویس خبر شماره: 1832041
13 جولای 1401 @ 21:44
27.7 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

خداحافظی غیرمنتظره پریا شهریاری;

لازم به ذکر است شهریاری برای حضور در جام جهانی زیر 20 سال بانوان از سوی فیفا ماموریت دریافت کرد و قرار است به عنوان ناظر در این رقابت ها که به میزبانی کاستاریکا برگزار می شود، حاضر شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

او مسئول نظارت بر مسابقات فوتبال (زنان و مردان) در المپیک توکیو بود، او رکورددار نظارت بر مسابقات المپیک بود و همچنین مسئولیت نظارت بر فینال المپیک زنان را بر عهده داشت.

شهریاری در آستانه انتخاب رئیس فدراسیون فوتبال در روزهای اخیر با میرشاد مجدی و محمدمهدی نبی مذاکراتی را انجام داده و پیشنهادی که به وی ارائه شده حضور وی به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال در آینده است. دوره فدراسیون فوتبال جالب اینکه قبل از آغاز سال 1400 وی نیز در جلسه ای با حضور مجدی شرکت کرد و پیشنهاد حسن کامرانی فر معاون دبیرخانه به شهریاری ارائه شد که در نهایت انجام نشد.

خبرنگار “مجله اخبار فوتبال” برای بررسی بیشتر این موضوع به سراغ پریا شهریاری رفت اما وی حاضر به مصاحبه نشد. گمانه زنی ها حاکی از آن است که شهریاری تصمیم گرفته از عرصه مدیریت فوتبال کناره گیری کند و در خارج از زمین فوتبال در ایران به دنبال حرفه خود باشد! تصمیمی عجیب و غیرمنتظره که او در آستانه انتخابات گرفت و دلیل خاصی برای آن اعلام نشده است.

قائم مقام سابق دبیرکل فدراسیون فوتبال اما هفته گذشته در اقدامی غیرمنتظره به اتحادیه رفت و در جلسه ای با میرشاد مجدی حضور یافت و از سمت خود به عنوان فنی و توسعه سازمان لیگ استعفا داد. استعفای خود را از سمت خود در فدراسیون فوتبال اعلام کرده است، این است که دیگر قصد حضور در ارکان مدیریتی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ را ندارد!

گفتنی است پریا شهریاری در انتخابات قبلی فدراسیون فوتبال در نقش نایب رئیس زن به انتخاب کیومرث هاشمی به اعضای مجمع معرفی شد.

یکی از مدیران باتجربه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با ارائه نامه استعفای خود از هدایت این فدراسیون خداحافظی کرد.

پس از حضور شهاب الدین عزیزخادم در رأس هرم فدراسیون فوتبال، وی از ریاست دپارتمان فوتبال ساحلی استعفا داد و علی میرغفاری جایگزین وی شد. شهریاری سپس به سازمان لیگ منصوب و به عنوان مدیر جدید فنی و توسعه سازمان لیگ منصوب شد.

شهریاری که بیشتر دوران مدیریتی خود را در فدراسیون فوتبال به عنوان قائم مقام دبیرکل سپری کرد، بنیانگذار و بنیانگذار فوتبال ساحلی در ایران بود و به عنوان رئیس دپارتمان و کمیته این ورزش به مدت 10 سال هدایت این ورزش را برعهده داشت و عملکرد درخشان او باعث سربلندی ساحل ایران شد. فوتبال به مقام دوم جهان رسید.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پریا شهریاری یکی از چهره های شناخته شده و باتجربه در عرصه مدیریت فوتبال در ایران است. معاون سابق دبیرکل فدراسیون فوتبال که در دوره محمد دادکان وارد عرصه مدیریت فدراسیون فوتبال شد.