این مدیرعامل سه ماه اجازه رفتن به ورزشگاه را ندارد!

حالا پس از دعوت از مدیرعامل استقلال خوزستان و بررسی ادعاها، کمیته انضباطی تصمیم خود را در این خصوص صادر کرده است که وی به مدت سه ماه از حضور در ورزشگاه ها محروم می شود.


سرویس خبر شماره: 1895738
Mar 23, 1401 @ 2:06 PM
18.4K |

3نقطه نظر

عکس کیوان بابادی را روی دیوار گذاشتند

کیوان بابادی که پس از دیدار با سایپا اتهاماتی را مطرح کرد، اکنون با محرومیت سه ماهه از سوی کمیته انضباطی مواجه است.

این مدیرعامل سه ماه اجازه رفتن به ورزشگاه را ندارد!

رای کمیته انضباطی به شرح زیر است: کیوان بابادی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در جریان مصاحبه بعد از بازی با سایپا با تهمت و نشر اکاذیب نسبت به جامعه داوری اقدام به کلاهبرداری کرد و با توجه به دفاعیات خود در جلسه انضباطی به این نتیجه رسید که تخلف آن بوده است. روشن و او را به مدت سه ماه از کاندیدا محروم کردند. او در ورزشگاه فوتبال کشور به همراه تیمش یک میلیارد ریال جریمه شد. (رای صادره به دلیل محرومیت و فرجام خواهی قابل اجرا) در صورتی که مدیرعامل آبی ها نتواند این رای را در دادگاه تجدید نظر کاهش دهد، با توجه به شرایط صعود این تیم، احتمالاً نمی تواند در روز مسابقه در ورزشگاه حاضر شود. صعود آبی ها اتفاق تلخی برای او خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدار پراستقلال خوزستان و سایپا با تساوی به پایان رسید تا مدعیان صعود با تقسیم امتیازات موافقت کنند. در پایان این دیدار کیوان بابادی، مدیرعامل تیم خوزستان اتهاماتی را مطرح کرد.