این مرد برای آبی ها کابوس شده است/ تیم ما اسباب بازی نیست!

در این باره بخوانید: سرمربی جدید چلسی انتخاب شد؟ / دشمن به پایتخت می آید!



سرویس اخبار فوتبال خارجی

همچنین هرج و مرج زیادی در خارج از زمین وجود داشت و گفته می شود بازیکنان در باخت این هفته مقابل آرسنال روی نیمکت جنگیده اند.

گری نویل، کارشناس و ستاره سابق منچستریونایتد، به شدت از نحوه اداره باشگاه انتقاد کرده است و می گوید مشکلات چلسی ناشی از مقامات ارشد باشگاه است.

با این حال، نویل ادعا کرد که اگر بولی سرمربی بعدی را به دست آورد، آنها می توانند به مسیر قهرمانی بازگردند. او افزود: “من فکر می کنم اگر آنها بتوانند مائوریسیو پوچتینو را به دست آورند، می توانند به جمع چهار تیم برتر راه پیدا کنند و فصل بعد برای جام ها رقابت کنند. فکر می کنم آنها می توانند در فصل آینده چالشی واقعی ایجاد کنند.”

اما نظرات بولی نتوانست طرفداران را در شبکه های اجتماعی آرام کند. یکی از هواداران ناراضی توییت کرد: “او چیزی در مورد فوتبال نمی‌داند، او فقط یک تاجر است که برای سرگرمی به باشگاه پول می‌ریزد… اما این چلسی است و چلسی اسباب بازی نیست!” دیگری نوشت: من نگران کوتاه مدت هستم! او درازمدت فکر می کند و بعد از چند ماه پاتر را اخراج می کند! گفت بعدی چه شوخی!”

چلسی در این فصل عملکرد ضعیفی داشته و در حال حاضر در رده دوازدهم لیگ برتر قرار دارد. بولی در سال مالکیت خود از طریق دو مدیر، توماس توچل و گراهام پاتر را اخراج کرد. تحت هدایت سرمربی موقت باشگاه، فرانک لمپارد، پیشرفت کمی حاصل شد و تیم استمفوردبریج همچنان در جدول سقوط کرد. همه اینها علیرغم سرمایه گذاری هنگفت باشگاه روی تیم اتفاق افتاده است، که شاهد هزینه های بالای نقل و انتقالات و قراردادهای طولانی برای بازیکنانی است که هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن در زمین دارند.

تاد بولی

آشفتگی از روز اول

او در اسکای اسپورت گفت: «همه چیز از بالا می آید. از روز اول سردرگمی وجود داشت. تاد بولی یک کابوس است و اصلا این لیگ را نمی شناسد. اتفاقی که در این فصل افتاد کاملا مدیون اوست. او در بخش غیرفوتبالی است، بنابراین باید همان جایی که هست بماند و اجازه دهد بچه های فوتبال دپارتمانشان را اداره کنند. “این مایه خنده است، همه چیز به هم ریخته است.”

بولی گفته است که می خواهد برنده شود و این روند بخشی از یک برنامه بلندمدت است. او در مصاحبه با اسکای اسپورت گفت: هواداران مطالبه گر هستند. همه ما می خواهیم برنده شویم، اما این یک پروژه بلند مدت است و ما به تعهدات بلندمدت پایبند هستیم. ما عمیقاً معتقدیم که مشکلات را حل می کنیم. ما بهترین لیگ جهان را داریم، بهترین شهر جهان را داریم و در بهترین شهر جهان جایگاهی باورنکردنی داریم.

به نظر می رسد مائوریسیو پوچتینو پس از بازنشستگی جولیان ناگلزمن از رقابت ها، اولین گزینه برای این پست باشد.

تاد بولی، مالک مشترک چلسی اصرار داشت که این مسائل حل خواهد شد اما هیچ کس حرف او را باور نکرد.